کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش وزیر صنعت به تعرفه 150 درصدی واردات خودرو


کد خبر : ۴۳۵۰۳جمعه، ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷:۲۶۱۴۸۴۰ بازدید

شایعه افزایش تعرفه واردات خودرو تا 150 درصد موجب شده که بازار در وضعیت نااطمینانی به سر ببرد و به همین دلیل قیمت خودروها به صورت روزانه ...
واکنش وزیر صنعت به تعرفه 150 درصدی واردات خودروواکنش وزیر صنعت به تعرفه 150 درصدی واردات خودرو

شایعه افزایش تعرفه واردات خودرو تا 150 درصد موجب شده که بازار در وضعیت نااطمینانی به سر ببرد و به همین دلیل قیمت خودروها به صورت روزانه افزایشی چند میلیونی به خود گرفته‌اند. در همین راستا وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به اما و اگرهایی پیرامون افزایش تعرفه خودرو واکنش نشان داد.

به گزارش ایران‌جیب از خانه ملت، محمد شریعتمداری در خصوص افزایش تعرفه خودروهای وارداتی اظهار داشت: در حال حاضر سایت ثبت سفارش خودروی وارداتی بسته شده است. عضو کابینه دولت دوازدهم توضیح داد: بنابراین در شرایطی که سایت ثبت سفارش خودرو قطع و در واقع، واردات خودرو ممنوع است افزایش تعرفه معنایی ندارد.

پیش از این محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به مسدود شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو، گفته بود که این طرح برای دولت قبل بوده است و به همین جهت پیشنهاد جدیدی با ضوابط مشخصی برای واردات خودرو تقدیم هیات وزیران شده است. هر زمان که طرح پیشنهادی به تایید هیات وزیران برسد، ابلاغ  و اجرایی می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص زمان ابلاغ طرح پیشنهادی جدید در زمینه واردات خودرو بیان داشت: نمی توان از طرف دولت زمانی را برای این امر بیان کرد، هر زمان در دستور قرار گیرد مراحل قانونی طرح طی خواهد شد.

همچنین بر اساس این گزارش، علی علی‌آبادی فراهانی رئیس دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه و تجارت ضمن تایید تغییرات در تعرفه واردات خودرو عنوان کرد که دولت تلاش دارد از طریق ابزار تعرفه به کنترل واردات خودرو به کشور بپردازد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها