کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از بلک فرایدی تا سایبرماندی


کد خبر : ۴۳۴۴۰چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸:۳۷۶۹۰ بازدید

همزمان با شروع آذر ماه و نزدیک شدن به سال نوی میلادی، درست به روال جمعه سیاه سال گذشته، فروشگاه اینترنتی مدیسه از بلک فرایدی تا سایبر ماندی (سوم تا ششم آذر ماه 1396) با تخفیف‌های هیجان‌انگیز روی بیش از بیست هزار محصول ...

همزمان با شروع آذر ماه و نزدیک شدن به سال نوی میلادی، درست به روال جمعه سیاه سال گذشته، فروشگاه اینترنتی مدیسه از بلک فرایدی تا سایبر ماندی (سوم تا ششم آذر ماه 1396)  با تخفیف‌های هیجان‌انگیز روی بیش از بیست هزار محصول و فروش صدها کالای رایگان، شما را روی صندلی میخکوب خواهد کرد!

فروشگاه اینترنتی مدیسه

حتماً شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که قبل از خواندن این خبر، نام بلک فرایدی Black Friday یا جمعه سیاه به گوش‌تان آشناست. طی سالهای گذشته در کشور ما به تدریج، بلک فرایدی به عنوان روز  بزرگ حراج فروشگاه‌های اینترنتی در بازار فروش آنلاین شکل گرفت و روز به روز به محبوبیت آن افزوده شد. بلک فرایدی یا جمعه سیاه اولین جمعه بعد از روز عید شکرگزاری بوده که بیش از شش دهه است که در امریکا و اروپا به عنوان استثنایی‌ترین روز خرید از بزرگ‌ترین حراجی‌ها و فروشگاه‌ها در میان مردم دنیا شناخته می‌شود. حضور جمعیت بسیار زیاد مردم و تشکیل صف‌های طولانی خریداران کالاهای تخفیف‌خورده در فروشگا‌ه‌ها، روز بلک فرایدی را به یک سنت جهانی، به خصوص برای خرید کالاهای زمستانی و خرید سال نوی میلادی، تبدیل‌ کرده‌است.

این در حالی است که در کشور ما ایران، حراجی‌های بلک فرایدی به طرز قابل توجهی میان فروشگاه‌های اینترنتی، دیده می‌شود. هرچند که شایان ذکر است که از سال 2005 تا‌ به ‌حال، در دیگر نقاط دنیا، اولین دوشنبه پس از عید شکرگزاری با نام سایبر ماندی Cyber Monday، تنور حراج‌های فروشگاه‌های اینترنتی، برای خریدارانی که فرصت یا تمایل حضور در فروشگا‌ه‌های فیزیکی را ندارند، داغ می‌شود.

به لطف این دو اتفاق که فاصله زمانی آن سه روز است، فروشگاه آنلاین مدیسه از 3 تا 6 آذر ماه، حراج هیجان‌انگیزی برگزار می‌گند که مطمین هستیم تا مدت‌ها از خاطر شما پاک نخواهد شد. این رویداد شامل تخفیف‌هایی تا 100% روی تمام کالاهای این فروشگاه است. بر خلاف دیگر فروشگاه‌های اینترنتی، که برای تعداد محدودی از کالاها تخفیف‌هایی محدود در نظر می‌گیرند، فروشگاه‌ مدیسه قیمت‌های بیش از بیست هزار کالا را شکسته و از همه مهم‌تر، صدها کالای رایگان به مشتریان خود عرضه می‌کند.

با شروع بلک فرایدی تا پایان سایبر ماندی، در کانال تلگرام مدیسه هر سه ساعت 60 کد تخفیف شامل 10 تا 500 هزارتومان تخفیف بابت هر سفارش، برای مشتریان همیشگی مدیسه ارسال می‌شود. علاوه بر آن، در اقدامی استثنایی در فروشگاه مدیسه، صدها کالا به قیمت رایگان برای مشتریان به فروش می‌رسد.

کافیست عضو کانال تلگرام مدیسه شوید و در آن‌جا منتظر تخفیف‌های داغ مدیسه برای مشتریانش باشید تا شما هم بتوانید سهم خود را از این هدایا بردارید.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها