کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه افزایش یافت


کد خبر : ۴۳۴۲۹چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۲۱۰۳۱ بازدید

قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه با 0.20 درصد افزایش به 1284 دلار رسید.

قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه با 0.20 درصد افزایش به 1284 دلار رسید.

در حالی که در آستانه انتشار صورت مذاکرات نشست قبلی فدرال رزرو که احتمالا سرنخ هایی از چشم انداز سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا به دست خواهد داد، سرمایه گذاران رویکردی محتاطانه را در پیش گرفته اند، قیمت طلا امروز نوسان چندانی را شاهد نبود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد افزایش به 1284 دلار رسید. قیمت هر اونس طلای امریکا برای تحویل در ماه دسامبر نیز امروز 0.07 درصد رشد داشت و به 1284 دلار و 60 سنت رسید.

ادوارد میر، تحلیلگر موسسه اف سی استون در این باره گفت: «ما کاملا مطمئن نیستیم که این (صورت مذاکرات فدرال رزرو) تاثیر زیادی بر بازار داشته باشد، زیرا صجبت چندانی در مورد افزایش نرخ بهره در ماه دسامبر صورت نمی گیرد.»

«با این حال، سرمایه گذاران می خواهند ببینند که سیاستگذاران در مورد وضعیت فعلی نرخ بهره چه فکر می کنند و در ادامه نظر آنها در این مورد چه خواهد بود.»

فدرال رزرو آمریکا در نشست اخیر خود نرخ بهره را تغییر نداد و صورت مذاکرات این نشست قرار است امروز منتشر شود.

جانت یلن، رئیس فدرال رزرو آمریکا دیروز گفت، فدرال رزرو «به شکل معقولی» به اهداف خود نزدیک شده است و باید روند افزایش تدریجی نرخ بهره را ادامه دهد تا از تبعات دوگانه پایین باقی ماندن نرخ تورم برای مدت طولانی و پایین آوردن نرخ بیکاری اجتناب نماید.

افزایش نرخ بهره موجب تقویت دلار و بالا رفتن بازدهی اوراق قرضه دولت آمریکا می شود و با افزایش هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا، قیمت فلز زرد را پایین می آورد.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، به نظر می رسد که قیمت طلا در دامنه قیمت 1274 تا 1285 دلار در نوسان خواهد بود. / تسنیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها