کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حباب 200 هزار تومانی سکه به زودی می‌ترکد


کد خبر : ۴۳۴۲۱چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۴۷۲۲۰۸ بازدید

قیمت سکه باید کمی بیش از ارزش طلای آن باشد اما در وضعیت کنونی سکه 200 هزار تومان از ارزش طلای آن بیشتر است که کاملا ...

قیمت سکه باید کمی بیش از ارزش طلای آن باشد اما در وضعیت کنونی سکه 200 هزار تومان از ارزش طلای آن بیشتر است که کاملا غیر طبیعی است.

 محمد حسین ادیب، قیمت سکه باید کمی بیش از ارزش طلای آن باشد اما در وضعیت کنونی سکه 200 هزار تومان از ارزش طلای آن بیشتر است که کاملا غیر طبیعی است؛ حباب 200 هزار تومانی سکه ، تداوم نخواهد داشت.

علت ایجاد حباب در سکه ، مهندسی مالی آن است ، عده بسیار محدودی با ورود سرمایه های نجومی ، اقدام به خرید سکه و بالا بردن مصنوعی آن کرده اند ، در گام بعدی با ایجاد صف در مردم بی اطلاع ، اقدام به فروش موجودی خریداری شده کرده و در مرحله آخر حباب سکه تخلیه شده و مردمی که در این دوره اقدام به خرید سکه کرده اند به شدن زیان می کنند.

سود کسانی که حباب اخیر را ایجاد کرده اند از محل زیان کسانی که اقدام به خرید حباب می کنند تامین میشود.

این روند سالهاست که در بورس جاری است، عده محدودی که از تعداد انگشتان یک دست کمتر اند کنسرسیومی تشکیل می دهند و سهام ارزانی را خریداری می کنند و سپس خودشان به نام های دیگری اقدام به خرید کرده و قیمت را بالا می برند و به این طریق صف خرید در مردم ناآگاه ایجاد می شود ، در مرحله بعدی با فروش سهام خود از بازی خارج میشوند ، معمول این است که در مرحله بعد ، سهم دچار ارزان نمائی میشود یعنی از قیمت واقعی خود نیز کمتر ارزش گذاری میشود.

به هنگام ایجاد حباب ، قاعدتا باید رسانه ها اقدام به کار توضیحی کرده و مانع شوند... ایجاد کنندگان حباب سکه قدرت رسانه ای دارند...

معمولا بانک مرکزی در اینگونه موارد با عرضه سکه اقدام به شکستن حباب می کند.

حالا فقط وقت فروش سکه است، وارد بازی خرید نشوید بازی خرید مهندسی شده است . هر چه سکه دارید امروز بفروشید و با تخلیه حباب مجددا خریداری کنید. / تسنیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها