کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سخنگوی دولت خبر داد: قطع موقت کمک‎های ایران به خارج از کشور


کد خبر : ۴۳۳۸۸سه شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶:۱۱۱۲۲۹ بازدید

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت از قطع موقت کمک‎های ایران به خارج از کشور به منظور تمرکز روی امدادرسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت از قطع موقت کمک‎های ایران به خارج از کشور به منظور تمرکز روی امدادرسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.

وی درباره قطع موقتی کمک های ایران به کشورهای خارجی با هدف امدادرسانی به زلزله زدگان، ادامه داد: دولت تصویب کرد ۲۸۱ میلیارد تومان بلاعوض برای امر اسکان موقت، خرید لوازم خانگی و تعمیر و مرمت خانه های آسیب دیده و احداث خانه هایی که ۱۰۰ درصد تخریب شدند، اختصاص یابد. این مبلغ همان روز به حساب بنیاد مسکن واریز شد. این رقم برای ۴۵۰۰ خانوار روستایی و ۱۱ هزار خانوار شهری است. ۶۵۹ میلیارد تومان به عنوان تسهیلات ارزان قیمت با تضمین دولت درنظر گرفته شده است. همچنین بانک مرکزی نیز ۱۰ میلیون تومان تسهیلات برای زلزله زدگان اختصاص داده است.

وی درباره نظارت بر توزیع کمک ها به زلزله زدگان ادامه داد: نباید زحماتی را که مردم در کمک به زلزله زدگان انجام دادند، کتمان کنیم اما اگر تصور شود که همه اقدامات براساس این کمک ها انجام شد، این تصور غیرواقع بینانه است. از رسانه ها دعوت کردم که هفته آینده خبرنگاران همراه من به کرمانشاه بیایند تا در جریان اقدامات نهادهای نظام برای کمک به زلزله زدگان قرار گیرند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها