کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سایپا- سیتروئن از اولین خودروی خود در ایران رونمایی می‌کند


کد خبر : ۴۳۳۸۴سه شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۳۸۱۷۹۸۳ بازدید

شرکت سایپا - سیتروئن هفته آینده یکی از اولین محصولات ارائه شده خود به بازار ایران که سیتروئن C3 است به صورت رسمی رونمایی می‌کند.
سایپا- سیتروئن از اولین خودروی خود در ایران رونمایی می‌کندسایپا- سیتروئن از اولین خودروی خود در ایران رونمایی می‌کند

شرکت سایپا - سیتروئن هفته آینده یکی از اولین محصولات ارائه شده خود به بازار ایران که سیتروئن C3 است به صورت رسمی رونمایی می‌کند.

شرکت مشترک سایپا - سیتروئن که در سایت تولیدی کاشان واقع شده  در اولین خودروهایی که بنا دارد به ایران عرضه کند رونمایی از سیتروئن C3 را در دستور کار خود قرار داده است اما این خودرو در دنیا در  2 نمونه تولید می شود که یک نمونه آن سیتروئن C3 XR بوده که خودرویی کراس اوور و مشابهه پژو 2008 است که اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن در سال 2014 رونمایی شد و مشخصا برای بازار های شرق آسیا از جمله چین هدف گذاری و توسط مشارکت سیتروئن و ودانگ فنگ عرضه و تولید می شود.

اما نمونه دیگری از این خودرو نیز تولید می شود که  مختص  بازار اروپا تولید شده و در نمای ظاهری نیز کمی تفاوت هایی با مدل C3 XR دارد.

شرکت سایپا در نمایشگاه های خودرویی که د شهرهای مختلف برگزار شده بود معمولا  نمونه سیتروئن C3 XR را در معرض نمایش عمومی قرار داده بود. سیتروئن C3 XR دارای وزنی معادل ۱۲۷۰ کیلوگرم است و طول آن ۴۲۶۲ میلی‌متر بوده و ارتفاعی برابر با ۱۵۵۷ میلی‌متر دارد و به موتور توربو شارژ ۱۶۰۰ سی‌سی که توانایی تولید ۱۶۵ اسب بخار را دارد نیز مجهز است.

اما نمونه اروپایی و جدید C3 برای اولین بار در سپتامبر 2014 در نمایشگاه خودرویی پاریس معرفی شد. این خودرو با موتورهای مختلفی مانند موتور 3 سلیندربنزین سوز، موتور دیزلی و موتور 1.2 لیتری توربو شارژ به بازار اروپا عرضه می شود که  در صورتکیه این خودرو بخواهد وارد بازار ایران شود یه احتمال زیاد  از نمونه های موتور بنزینی 1.2 توربو استفاده خواهد شد.

به هر حال باید تا روز شنبه منتظر بود و دید که سایپا – سیتروئن از کدام نمونه از این خودروها به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. / عصرایران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها