کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقام عجیب عروس از خانواده شوهرش


کد خبر : ۴۳۳۶۶سه شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳:۲۵۱۳۹۸ بازدید

اول آبان امسال وقوع یک سرقت منزل در خیابان شادمان به کلانتری ١١٨ ستارخان اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های ...

اول آبان امسال وقوع یک سرقت منزل در خیابان شادمان به کلانتری ١١٨ ستارخان اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های نخست، صاحبخانه اعلام کرد که سارق یا سارقان اقدام به سرقت پول، طلاجات و وسایل قیمتی داخل خانه‌اش به ارزش تقریبی ٣٠‌میلیون تومان کرده‌اند. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت منزل» و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه ٣۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «ساعت ٧ بعدازظهر به قصد میهمانی از خانه خارج شدیم و حدودا ساعت ١٢ شب برگشتیم. متوجه باز بودن در اصلی ساختمان و روشن بودن لامپ‌ها و شکستن در چوبی واحد آپارتمان شدیم. پس از ورود به خانه متوجه شدیم سارقان اقدام به سرقت سکه طلا، پول نقد، تابلو فرش و سرویس طلای همسرم به ارزش تقریبی ٣٠‌میلیون تومان کرده‌اند.»

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل سرقت و انجام بررسی‌های تخصصی اطمینان پیدا کردند که سارق یا سارقان با داشتن اطلاعات دقیق دست به سرقت زده‌اند. بنابراین تحقیقات روی افراد مرتبط با مالباخته در دستورکار قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که اختلاف شدیدی بین یکی از عروس‌های خانواده به نام «میترا» ٣٣ساله با اعضای خانواده همسرش ازجمله مالباخته به‌عنوان برادر شوهرش وجود دارد.

در شرایطی تحقیقات از میترا در دستورکار قرار گرفت که مشخص شد او نیز در شب سرقت در میهمانی حضور داشته است. با وجود این کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که میترا از همسر سابقش به نام «مجید» متولد ١٣۵٨ درخواست کرده تا سرقت از منزل برادرشوهرش را انجام دهد.

«میترا» در تحقیقات نخست منکر هرگونه اطلاع از سرقت و پیشنهاد انجام آن به همسر سابقش شد اما پس از ارایه دلایل و مدارک غیرقابل انکار، لب به اعتراف گشود و به طراحی سرقت و پیشنهاد آن به مجید اعتراف کرد.

او درباره انگیزه‌اش گفت: «به خاطر داشتن اختلاف شدید با خانواده همسرم اقدام به این کار کردم تا از آنها انتقام بگیرم.» کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در ادامه رسیدگی به پرونده اطلاع پیدا کردند که «مجید» به اتهام نگهداری موادمخدر دستگیر شده و درحال حاضر در زندان به سر می‌برد که ضمن هماهنگی با مقام قضائی از زندان تحویل گرفته و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

مجید در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «نزدیک به ٨‌سال است که از میترا جدا شده‌ام. طی این مدت نیز از او هیچ اطلاعی نداشتم تا این‌که طی تماسی که میترا با من داشت، درخواست کرد که چون با خانواده همسرش مشکل دارد این سرقت را برایش انجام دهم. کلید محل سرقت را میترا به من داد و من نیز پس از ورود به داخل خانه اقدام به سرقت وسایل باارزش داخل خانه کردم.»

سرهنگ سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، درباره این پرونده گفت: «با توجه به اعتراف متهمان، قرار قانونی از سوی دادیار پرونده صادر شد و متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.»


برخورد اتوبوس و پیکان ۵ کشته بر جای گذاشت

بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خودرو پیکان در محور فسا سروستان، پنج نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ احمد احمدی رئیس پلیس راه شمالی فارس گفت: «در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور فسا به سروستان بعد از روستای مؤمن آباد، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند. مأموران مشاهده کردند که یک دستگاه اتوبوس که از سمت استهبان به شیراز در حال حرکت بوده است، با یک دستگاه خودرو پیکان برخورد کرده که به علت شدت این تصادف راننده و چهار سرنشین خودرو پیکان در دم جان باختند.»

احمدی با بیان اینکه در این حادثه مسافران اتوبوس دچار هیچ گونه جراحتی نشده اند، افزود: «علت وقوع این حادثه، عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پیکان بوده است.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها