کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل


کد خبر : ۴۳۲۲۲جمعه، ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۵۱۲۴۵۵۲ بازدید

بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در مهر ماه امسال در گروه خودروهای سبک 9 خودرو و در گروه خودروهای سنگین یک خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.
معرفی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخلمعرفی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل

بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.

به گزارش ایران‌جیب از سازمان صنعت,معدن و تجارت، در مهرماه امسال در گروه سبک و در بخش وانت، وانت تندر شرکت ایران خودرو با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در سطح قیمتی پایین تر 500 میلیون ریال در این ماه به خود اختصاص داد و وانت‌های مزدا کارا 2000 تک کابین و دو کابین بهمن موتور، وانت نیسان تک سوز زامیاد، وانت آریسان ایران خودرو دیزل و وانت نیسان دوگانه سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.

وانت پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل نیز در کلاس قیمتی بالاتر از 500 میلیون ریال تنها خودرویی بود که توانست دو ستاره کیفی را از آن خود کند.


9 خودروی سواری با 4 ستاره کیفی

همچنین در بخش سواری خودروهای نیومزدا 3 شرکت بهمن موتور و گرند ویتارای شرکت ایران خودرو خراسان در سطح قیمتی بالاتر از یک هزار میلیون ریال با کسب چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها را به دست آوردند. این دو خودرو در ارزشیابی شهریورماه امسال نیز چهار ستاره را کسب کرده بودند.

در سطح قیمتی 750 میلیون تا یک هزار میلیون ریال نیز خودروهای هیوندا 20i کرمان موتور و کیاسراتوی شرکت سایپا موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شدند.

تیگو 5 مدیران خودرو و JAC-S5 کرمان موتور نیز در این کلاس قیمتی با سه ستاره کیفی در رتبه بعدی قرار گرفتند. همگی خودروهای این کلاس قیمتی در ارزشیابی شهریورماه به همین اندازه ستاره کیفی به دست آورده بودند.

از سوی دیگر در کلاس قیمتی 500 تا 750 میلیون ریال خودروی هیوندا 10i ساخت شرکت کرمان موتور چهار ستاره کیفی به دست آورد و چانگان CS35 سایپا سیتروئن ، آریزو 5 مدیران خودرو ، JAC-J5 کرمان موتور و برلیانس H330 پارس خودرو توانستند سه ستاره کیفی به دست آوردند. در این کلاس قیمتی لیفان X60 کرمان موتور نیز یک ستاره به دست آورد.

همچنین در سطح قیمتی 250 تا 500 میلیون ریالی خودروهای رنو ساندرو و پارس تندر پارس خودرو و خودروهای پژو 207 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک ایران خودرو با دریافت چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه و در این کلاس قیمتی به خود اختصاص دادند.

در کلاس قیمتی پایین تر از 250 میلیون ریال نیز دو خودروی سایپا X131 و سایپا X132 شرکت سایپا و همچنین سایپا X131 پارس خودرو هر کدام تنها یک ستاره به دست آوردند. این خودروها در ارزشیابی شهریور ماه نیز یک ستاره ای بودند.

اسکانیا 410G کشنده برتر مهرماه امسال

اما در گروه سنگین و در بخش باری خودرو کشنده اسکانیا 410G ماموت دیزل با دریافت چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داد و در بخش مسافری تنها خودروی تولیدی اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال ساخت شرکت عقاب افشان بود که دو ستاره کیفی توانست به دست آورد.
گفتنی است که کامیونت ایسوزو NPR75K در بخش کامیونت و کامیون NPR75M در بخش کامیون که هر دو ساخت شرکت بهمن دیزل هستند، هر کدام دو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند. همگی این خودرو در ارزشیابی قبلی که شهریورماه انجام شد به همین اندازه ستاره کیفی دریافت کرده بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها