کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط وام‌ 40 و 80 میلیون تومانی با سود 4 درصد


کد خبر : ۴۳۱۹۶پنجشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴:۰۲۵۳۰۶۴ بازدید

در حالی که امروزه بانک‌ها برای دادن وام در بهترین حالت سودهای ۱۸ درصدی را از مردم مطالبه می‌کنند، برخی بانک‌ها هم وام‌های چند ده میلیون ...
شرایط وام‌ 40 و 80 میلیون تومانی با سود 4 درصدشرایط وام‌ 40 و 80 میلیون تومانی با سود 4 درصد

در حالی که امروزه بانک‌ها برای دادن وام در بهترین حالت سودهای ۱۸ درصدی را از مردم مطالبه می‌کنند، برخی بانک‌ها هم وام‌های چند ده میلیون تومانی با وام چهار درصد پرداخت می‌کنند؛ البته نه به صورت فوری.

در همین راستا یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه اقدام به ایجاد طرحی با تسهیلات ۴۰ و ۸۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد کرده است و متقاضیان می‌توانند به دوصورت واریز وجه ماهیانه یا میانگین حساب سالیانه از مزایای این طرح بهره مند شوند.

این بانک با هدف تسهیل ازدواج جوانان اقدام به ایجاد طرح‌هایی  به نام طرح یکم و دوم پیوند کرده که در طرح یکم، متقاضی با ایجاد حساب و واریز وجه طبق جدول پرداخت طرح می‌تواند از تسهیلات تا سقف ۴۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد بهره‌مند شود؛ به این صورت که در پرداخت تسهیلات بر اساس میانگین موجودی حساب، متقاضی طی سه سال هر سال با میانگین ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌تواند در پایان سال سوم تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی از این بانک دریافت کند. در طرح واریز ماهیانه نیز متقاضی می‌تواند در سال اول با واریز ماهیانه ۴۵۰هزار تومان، در سال دوم با واریز ماهیانه ۶۵۰ هزار تومان و در سال سوم با واریز ماهیانه ۹۵۰ هزار تومان در پایان سه سال از مزایای این طرح استفاده کند.

مدت زمان تکمیل موجودی در این طرح یک تا سه سال است و دوره بازپرداخت تسهیلات نیز ۳۶ ماهه است.این طرح همچنین قابل انتقال به اقوام درجه یک است.

در طرح دوم پیوند مهر، متقاضی می‌تواند با میانگین موجودی سالیانه ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان طی دوره ۱۰ ساله و در پایان دوره از تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی این بض الحسنه استفاده کند. همچنین متقاضی می‌تواند در طرح واریز ماهیانه این قرض الحسنه، در سال اول ماهانه ۶۵۰ هزارتومان واریز و تا سال دهم با ۱۵ درصد افزایش در واریز وجه از این تسهیلات استفاده کند. متقاضی در این طرح در سال ابتدایی ماهیانه مبلغ ۴۵۰ هزار تومن واریز می‌کند و هر سال باید این مبلغ را ۲۶ درصد افزایش دهد تا در پایان سال دهم بتواند از تسهیلات ۸۰میلیون تومانی استفاده کند. مدت زمان لازم جهت تکمیل موجودی در این طرح ۵تا ۱۰ سال و دوره ی بازپرداخت تسهیلات نیز ۶۰ ماهه است.

گویا این تسهیلات منافاتی با تسهیلات ازدواج دیگر بانک‌ها نداشته و متقاضیان می‌توانند از این وام‌ها به صورت همزمان استفاده کنند. / ایسنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها