کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رنو مگان جدید هفته آینده در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی می‌شود + حدود قیمت


کد خبر : ۴۳۱۲۵چهارشنبه، ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۴۹۳۹۴۶۸ بازدید

رنو مگان جدید صندوق‌دار دوشنبه هفته آینده (6 آذر) در نمایشگاه خودروی تهران توسط نگین‌خودرو رونمایی خواهد شد.
رنو مگان جدید هفته آینده در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی می‌شود + حدود قیمترنو مگان جدید هفته آینده در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی می‌شود + حدود قیمت

در نمایشگاه خودروی تهران رنو از مگان جدید در ایران رونمایی و آن را به بازار خودروی کشور معرفی می کند.

به گزارش ایران‌جیب از عصرایران، نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران که با عرضه دو خودروی پر فروش کولئوس و رنو تلیسمان بخش زیادی از سلایق بازار را به سمت خود جلب کرد در نظر دارد تا هم زمان با برگزاری نمایشگاه خودروی تهران در هفته های آینده خودروی رنو مگان جدید را در ایران رونمایی و به بازار عرضه کند.

خبرها حاکی از آن است  که رنو برای بازار ایران نمونه ایی از مگان که به موتور 1.2 لیتری  توربوشارژ مجهز است را  در نظر گرفته که این موتور می تواند 130 اسب بخار نیرو و 205 نیوتن متر گشتاور تولید کند. مگان بازار ایران احتمالا مجهز به گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه  خواهد بود و پیش بینی می شود در گام نخست نیز مدل سدان رنو مگان که می توان آن را بچه تلیسمان نیز نامید راهی بازار ایران شود.

مگان خودرویی است که توسط شرکت رنو فرانسه تولید می شود. طرح اولیه این خودرو در سال ۱۹۸۸ توسط شرکت رنو ارائه شد. این خودرو به افتخار مگان سودیت طراح معروف فرودگاه برست نامگذاری شد.

نسل اول این خودرو با نام Mégane I در سال ۱۹۹۵ به بازار عرضه شد. در سال ۲۰۰۲ نسل دوم این خودرو با نام Mégane II جایگزین نسل اول شد. شرکت رنو در ۴ اکتبر ۲۰۰۸ نسل سوم مگان با نام Mégane III در نمایشگاه بین المللی اتومبیل موندیال پاریس پرده برداری کرد.

در اواسط دهه 80 شمسی شاهد حضور برند مشهور فرانسوی یعنی رنو برای رقابت با هموطن خود پژو که بازار خودروی ایران را قبضه کرده بود، بودیم در این میان خودروی مگان که در آن زمان به صورت وارداتی و در 2 تیپ  با موتور 2 هزار سی سی با گیربکس اتوماتیک و موتور 1600 سی سی با گیربکس دستی عرضه می شد توانست نظر بسیاری از مشتریان خودرو را که خواهان خرید یک خودرو با برند اروپایی و با کیفیت بودند را به خود جلب کند. موفقیت مگان در بازار ایران باعث شد تا  در ادامه نیز شرکت پارس خودرو اقدام به مونتاژ و عرضه این خودرو کند و لذا مگان توانست تا مدت ها در بازار ایران به عنوان یک خودروی موفق فروش خوبی را داشته باشد.

  به نظر می رسد با توجه به سابقه خوبی که از این خودرو در ذهن مردم ایران وجود دارد عرضه نوع جدید مگان که در نمای ظاهری بسیار زیاتر از نسل گذشته نیز شده می تواند فروش خوبی را به جای بگذارد. به احتمال فراوان مگان جدید در ایران بین 150 تا 160 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها