کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعات تکمیلی از تویوتا لندکروزر پرادو 2018


کد خبر : ۴۳۰۹۰دوشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳:۰۶۸۳۲۶ بازدید

تویوتا لندکروزر پرادو جدید علیرغم کاهش قیمت خود به تجهیزات ایمنی بیش تر و برخی اصلاحات متمرکز بر آفرود مجهز شده است.
اطلاعات تکمیلی از تویوتا لندکروزر پرادو 2018اطلاعات تکمیلی از تویوتا لندکروزر پرادو 2018

 تویوتا لندکروزر پرادو جدید علیرغم کاهش قیمت خود به تجهیزات ایمنی بیش تر و برخی اصلاحات متمرکز بر آفرود مجهز شده است.

به گزارش ایران‌جیب از خبرخودرو، تویوتا در تلاش برای قدرتمندتر ساختن این خودروی قدرتمند، ظرفیت کشش بار آن را در تمام نسخه ها به 3 هزار کیلوگرم افزایش داده، در نسخه های GLX اتوماتیک و VX آن قفل دیفرانسیل عقب تعبیه کرده و موتور بنزینی V6 آن را نیز حذف کرده است.

قیمت مدل GX دستی این خودرو با کاهش 600 دلاری به 53490 دلار رسیده در حالی که مدل GLX آن با کاهش قیمت 1200 دلاری اکنون 59990 دلار قیمت دارا و مدل VX آن با کاهش 911 دلاری حدود 73990 دلار قیمت گذاری شده است. مدل Kakadu این خودرو نیز با کاهش قیمت 1121 دلاری اکنون 84490 دلار قیمت دارد.

کاهش قیمت پرادو به اندازه کاهش قیمت 5 هزار دلاری فورچونر ارزان تر مبتنی بر هایلوکس قابل توجه نیست.

تنها مدل این خودرو که افزایش قیمت داشته، GX اتوماتیک در هر دو ساختار پنج و هفت سرنشین است که 400 دلار به قیمت آن اضافه شده است که البته تجهیزات بیش تری نیز دارد.

تغییرات ظاهری مدل 2018 پرادو شامل کاپوتی با هواکش مرکزی، گلگیرهای جدید و لبه های پایین تر سپرها است که به سمت بالا کشیده شده اند تا مانور آفرود بهتری ایجاد کنند.

هم چنین جلوپنجره ای اصلاح شده با قسمت های عمودی و ورودی های خنک کننده و چراغ های جلوی جدید برای این خودرو تعبیه شده اند که دارای چراغ های اصلی هستند که طوری قرار گرفته اند که از آسیب رسیدن به آن ها توسط موانع موجود در هنگام آفرود ممانعت شود. در قسمت پشت این خودرو نیز چراغ های جدیدی تعبیه شده و دو گزینه رنگ بدنه جدید مشکی Peacock و برنز خاکی نیز برای آن معرفی شده است.

تجهیزات ایمنی استاندارد در تمام مدل های لند کروزر پرادو اتوماتیک شامل ترمز اضطراری خودکار و شناسایی عابرپیاده، کروز کنترل اکتیو، هشدار تغییر مسیر و نور بالای خودکار است.

هیچ تغییر قابل توجهی در موتور 2.8 لیتری توربو دیزل این خودرو که اواسط سال 2015 عرضه شده بود، اعمال نخواهد شد. این موتور قدرت 130 کیلووات و گشتاور 450 نیوتون متر تولید می کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها