کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی انواع لپ‌تاپ های سبک وزن/ ویژگی + قیمت


کد خبر : ۴۲۹۸۳شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸:۲۸۱۳۵۴۲ بازدید

شاید برخی از ما تصور کنیم لپ‌تاپ های سبک وزن ویژگی‌های پیشرفته و کارآمدی ندارند. این در حالی است که شرکت های بزرگ تولید کننده ...

شاید برخی از ما تصور کنیم لپ‌تاپ های سبک وزن ویژگی‌های پیشرفته و کارآمدی ندارند. این در حالی است که شرکت های بزرگ تولید کننده، لپ تاپ‌هایی با وزن کم اما بسیار حرفه ای روانه بازار کرده اند. دخل و خرج امروز پا به بازار انواع لپ تاپ گذاشته و سراغ کم وزن ها را گرفته است.

در ادامه سعی کرده ایم از هر کدام از اندازه های معمول نمونه‌هایی را معرفی کنیم.  از مدل هایی که تنها برای وبگردی کارایی دارند تا فوق حرفه ای ها.
 
لپ تاپ ده اینچی آی لایف Zed Air Mini

tl1489qcqc9xs2qmgkbq.jpg

این مدل برای کسانی که احتیاج به لپ تاپی سبک و ارزان قیمت برای انجام کارهای روزانه دارند مناسب است. از این لپ تاپ نباید توقع کارهای محاسباتی و گرافیکی سنگین را داشت. اما به خوبی از پس کارهای معمولی چون چک کردن ایمیل، وبگردی، تماشای فیلم و تایپ کردن ساده بر می آید. کیبورد این لپ تاپ با این که نام لاک ندارد اما فاصله مناسب بین کلیدها باعث شده تا تایپ کردن با این دستگاه کار دشواری نباشد. باتری نیز قدرت شارژدهی برای 8 ساعت را داراست.
 
yh0b7r81swpsk50wpna.jpg



 لپ تاپ 10 اینچی ایسوس مدل chrome back Flip C100PA

f5s52l3i4cn42be9m6u4.jpg

این تبلت-لپ تاپ یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که به یارانه ای کوچک در اندازه های تبلت اما با کارایی بسیار قوی تر نیاز دارند. قابلیت 360 درجه چرخش لولا، آن را کاملا به یک تبلت بدل می کند. باتری این لپ تاپ تا 9 ساعت شارژدهی دارد. به طور کلی این لپ تاپ برای انجام کارهای نیمه‌حرفه‌ای و روزمره کاملا مناسب و مطلوب است.
 5eo8mz3xvgpzjmji5bla.jpg



 لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل Ideapad 100s-A

xcnfn5iey5s8z961sn.jpg

لپ تاپ یک کیلوگرمی لنوو را می توان مانند یک کتاب در کیف دستی کوچک قرار داد و با خود حمل کرد. بدنه این لپ‌تاپ از پلاستیک ساخته شده است. قدرت سخت افزاری زیادی نمی توان از این مدل انتظار داشت  و برای کارهای سبک مناسب است. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، استفاده از هارد اکسترنال را برای نگهداری اطلاعات ضروری می کند. باتری این دستگاه تا 7 ساعت شارژدهی دارد. کیبورد جزیره ای این مدل سبب می شود تا امکان تایپ کردن راحت را فراهم کند.

0jpxkxw5768v1fvt5q12.jpg



 لپ تاپ 13 اینچی اچ پی مدل SPECTRE13T-V100

6kg1xcdn8u8umsddriq.jpg

این مدل نوعی آلترابوک است. هم اکنون آلترابوک ها یا لپ تاپ های خیلی باریک بازار پر رونقی یافته اند. این محصول دارای طراحی دقیق و مناسبی است. کیبورد نرم و جزیره ای مانندی دارد. کیفیت، شفافیت و روشنایی صفحه نمایش آن در حد بالایی است. در شرایط معمول وبگردی با اتصال WiFi و روشنایی متوسط صفحه‌نمایش، باتری تا 9ساعت و ۳۰ دقیقه شارژدهی دارد. از معایب این دستگاه می توان به نداشتن پورت های معمول و رایج اشاره کرد. به طور کلی اگر قصد خرید یک آلترابوک قوی و سبک را دارید این لپ تاپ می تواند یکی از گزینه‌های ایده آل شما باشد.

870uznscnrtrnz7d4hez.jpg
 



 لپ تاپ 12 اینچی اپل مدل MacBook MNYL2 2017

nyzll90e7xlz74vlii1.jpg

در این مدل از پردازنده مرکزی نسل اینتل مدل Core i5 استفاده شده که هم از لحاظ توان پردازشی و هم چیپ گرافیکی قوی است.صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع رتیناست که کیفیت بالای نمایش را سبب می شود. شارژدهی باتری آن در شرایط وبگردی با اتصال Wi-Fi از 9 به 10 ساعت رسیده است که بیش از یک روز کامل کاری را پوشش می‌دهد. نور پس‌زمینه‌ سفید با امکان تنظیم نور هم از دیگر ویژگی‌های این کیبورد است.

uwj1e0idz8avdsf35xya.jpg



 لپ تاپ 11 اینچی اپل مدل Air MD 712B  MacBook

6inbdhyao8h5mvpo1spi.jpg

یک لپ تاپ مستحکم با بدنه یکپارچه آلومینیمی است. که توانایی باتری آن در نگهداری شارژ9 ساعت است. رم 4 تا 8 گیگابایتی از نوع 1600 MHz LPDDR3 و حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایتی از نوع SSD دارد. این مدل یک انتخاب مناسب برای کسانی است که کیفیت بالا در اندازه ای کوچک می طلبند. بزرگی این لپ تاپ به اندازه یک مجله است که به راحتی در کیف گذاشته می شود و قابل حمل است.

atbev8txq13cljrq53a1.jpg
 



 لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل Zenbook UX490VA-A

9r7924rc43si8llpcs.jpg

طراحی زیبای این محصول بیش از هر چیز دیگری توجه ها را به خود جلب می کند. صفحه نمایش IPS با کیفیت Full HD،کیبورد باکیفیت مجهز به نور پس زمینه، بلندگوهای قوی Harman/Kardon از دیگر مزایای این مدل هستند. اگر به دنبال لپ تاپی با صفحه نمایش بزرگ، اما باریک و سبک هستید این لپ تاپ 14 اینچی زنبوک گزینه بسیار مناسبی است. حتی می‌توان لقب سبک‌ترین آلترابوک 14 اینچی دنیا را به آن داد. نقطه ضعف آن را می توان محدودیت در تعداد پورت ها دانست.

ue5wzull6hmejzqj7yt.jpg



 لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X510UQ – A

5bb2g3ytpbeswaolqryh.jpg

لپ تاپ‌های سری VivoBook‌ «ایسوس» به نسبت کارایی و کیفیت، قیمت مناسبی دارند. بدنه آن ها از پلاستیک ساخته شده است، با وجود این، کیفیت و استحکام بالایی دارد. اگر به دنبال یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ می گردید که وزن کمی داشته باشد این مدل از ایسوس گزینه مناسبی برای شماست. زیرا با اندازه 15 اینچی خود تنها یک کیلو و 700 گرم وزن دارد که سهولت در جابه جایی را سبب می شود. بلندگوهای این محصول نیز کیفیت صدای بالایی دارند. به طور کلی این مدل برای انجام امور روزمره و نیمه‌حرفه‌ای در محیط کار یا خانه گزینه‌ بسیار خوبی است.

mo459jo8byyz6347dwmj.jpg
 *قیمت ها و برخی مشخصات برگرفته از دیجی کالاست.
- منبع: خراسان



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها