کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اینترنت ایده‌آل برای پرمصرف‌ها


کد خبر : ۴۲۹۰۲چهارشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹:۲۰۷۲۳۱ بازدید

مقایسه بسته های متنوع اینترنت اپراتورها ...
اینترنت ایده‌آل برای پرمصرف‌هااینترنت ایده‌آل برای پرمصرف‌ها

اگر آدم اهل حساب و کتابی  باشید، انتخاب بسته مناسب از بین تعداد زیاد بسته های اینترنت فعلی که توسط سه اپراتور بزرگ کشور ارائه می شود، برای شما مهم خواهد بود. در این راه، سوالاتی برای شما پیش خواهد آمد؛ مثلا، از بین سه اپراتوری که اکنون در ایران فعالیت می کنند، کدام یک، طرح و بسته اینترنت مناسب تری ارائه می کنند؟ کدام بسته با جیب ما همخوانی دارد؟ کدام یک به صرفه تر است؟ و خیلی سوالات دیگر. اگر سوال هایی از این دست ذهن شما را مشغول کرده، این شماره از دخل و خرج را حتما مطالعه کنید. در این شماره قصد داریم به بررسی و مقایسه بسته های اینترنتی این سه شرکت بپردازیم و بهترین گزینه های ممکن برای پرمصرف‌ها را روی میز قرار دهیم.

همراه اول: 

tgrsbvb08z1dykfu7ys.jpg
اینترنت همراه شرکت همراه اول که با نام نوترینو و با سرعت بدون مرز ارائه می شود، برای هر دو نوع سیم کارت دایمی و اعتباری قابل دسترسی است. تعرفه عادی اینترنت برای هر کیلو بایت تبادل اطلاعات در سیم کارت های دایمی 0.4 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 0.6 ریال است. در صورت استفاده عادی از اینترنت یا رزرو بسته، ترافیک مصرف در صفحات منتخب داخلی که فهرست آن ها را می توانید در وب سایت این شرکت بیابید، با 50 درصد تخفیف برای شما محاسبه خواهد شد. مشترکان این شرکت از راه‌های مختلفی می توانند حساب خود را مدیریت کنند و از انواع بسته ها و قیمت های آن مطلع شوند. از جمله این راه ها، اپلیکیشن حساب کاربری همراه من، سامانه پیامکی 8080 و یا گرفتن کدهای *1#، *10#  و همچنین *100# است.
 
 
ایرانسل:

4fo5u1g6le9m3wicboil.jpg
سرویس اینترنت همراه ایرانسل به طور پیش فرض برای تمامی مشترکان فعال است. مشترکان اعتباری و دایمی می‌توانند با شماره گیری کد#4*555* تنظیمات گوشی خود را از طریق پیامک دریافت کنند و یا با تلفن گویای ۷۰۰ تماس بگیرند و مشکل خود را رفع کنند.  در صورت خرید هر یک از بسته های اینترنت همراه، می توانید در زمان مراجعه به وب سایت های منتخب این شرکت، از 50 درصد تخفیف در هزینه های اینترنت بهره ببرید. برای مدیریت حسابتان نیز راه‌های مختلفی وجود دارد که از جمله می توان به  اپلیکیشن ایرانسل من، سایت این شرکت و یا شماره گیری *555*5# ( در صورت خرید بسته از طریق این شماره، قابلیت تمدید خودکار برای شما برقرار خواهد بود. ) و *7# (در صورت خرید بسته از طریق این شماره، قابلیت تمدید خودکار برای شما برقرار نخواهد بود.) اشاره کرد.
 

رایتل:

5h6es9l8waxvq9j39uab.jpg
هم اکنون بسته های اینترنتی عرضه شده توسط این شرکت از حداقل سرعت دانلود 1024 کیلوبیت و یا به عبارت دیگر 128کیلوبایت بر ثانیه بهره مند است. در صورت خرید بسته‌های اینترنت بلند مدت، هدیه تماس صوتی درون شبکه 1000 یا 2000 دقیقه دریافت خواهید کرد. برای خرید و فعال‌سازی هر کدام از بسته‌های مد نظرتان نیز می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید: خرید از طریق سامانه کد دستوری *142#، خرید از طریق وب‌ سایت رایتل، خرید از طریق سامانه مدیریت حساب و یا خرید از طریق سامانه پیام کوتاه 2020.
 
در ادامه بسته های یک ساله سه اپراتور را از لحاظ قیمت در بازه های مختلفی از حجم‌های اینترنت با یکدیگر مقایسه می کنیم. نکته قابل توجه این است که بسته هایی که رایتل ارائه می کند، در دو حالت روزانه و شبانه (2 تا 8 صبح) و حتی برخی شامل 2000 دقیقه مکالمه درون شبکه هستند. در نمودارها نیز این نکته را در نظر گرفته ایم. دو اپراتور دیگر تمام حجم این بازه های زمانی را به صورت روزانه ارائه می کنند. شما می توانید با  در نظر گرفتن نمودارها و جداول و همچنین سلیقه خودتان در شیوه مصرف، بهترین بسته ممکن را انتخاب کنید.

jeasiy0xw3drmj67zq.jpg

* روزنامه خراسان



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها