کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حضور مسئولان ناجا در منطقه چالدران و پیگیری شهادت 8 تن از مرزبانان غیور


کد خبر : ۴۲۷۴۵شنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷:۲۱۵۵۱ بازدید

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت هشت تن از مرزبانان غیور کشور گفت: ساعاتی پس از وقوع حادثه، فرمانده مرزبانی به همراه تیمی ...

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت هشت تن از مرزبانان غیور کشور گفت: ساعاتی پس از وقوع حادثه، فرمانده مرزبانی به همراه تیمی در منطقه حاضر و پیگیر موضوع هستند.

به گزارش ایلنا، سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شهادت هشت تن از مرزبانان غیور و  جان برکف کشورمان در تعاقب اقدام ناجوانمردانه اشرار تروریست در منطقه چالدران آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت به خانواده های این عزیزان، اظهار داشت: این مرزبانان طی درگیری با تروریست های مزدور در عصر روز گذشته، جان خود را در دفاع از حریم میهن عزیزمان فدا نمودند. ساعاتی پس از وقوع این حادثه ، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی به همراه تیمی در منطقه حاضر و پیگیر موضوع هستند و همچنان پاکسازی در منطقه ادامه دارد.

سردار منتظرالمهدی با اشاره به برقراری امنیت کامل در هنگامه بزرگترین پیاده روی دنیا در آستانه اربعین حسینی گفت: به فضل و کرم الهی و هوشیاری مأموران و مرزبانان ناجا و همکاری دیگر دستگاه های مسئول هیچ گونه مشکل امنیتی در منطقه وجود ندارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها