کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گروگان گرفتن پیرزن مقیم آمریکا در کرمانشاه


کد خبر : ۴۲۶۵۴پنجشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳:۵۹۸۶۱ بازدید

کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی راز یک آدم‌ربایی ۶۰۰ میلیارد ریالی را کشف کردند. در این آدم‌ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف ...

کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی راز یک آدم‌ربایی ۶۰۰ میلیارد ریالی را کشف کردند. در این آدم‌ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن یک زن ۸۰ ساله کردند.

«شرق» در ادامه نوشت: پیرزن ربوده‌شده در آمریکا زندگی می‌کند و برای فروش املاکش به کرمانشاه سفر کرده بود. آدم‌ربایان روز دوشنبه با تنظیم یک قرار صوری با این زن و وکیلش آنان را سوار بر یک خودرو ام‌وی‌ام کردند و پس از طی مسافتی وکیل را از ماشین بیرون انداختند و پیرزن را ربودند.

متهمان فرد ربوده‌شده را به یک منزل در محله‌ای در حاشیه‌ شهر منتقل کردند اما اهالی محل به آنان مشکوک شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. پس از اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران به‌سرعت راهی منطقه شدند و دو زن و یک مرد را که در حال فرار بودند، دستگیر کردند.

سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در‌این‌باره خاطرنشان کرد: عوامل پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، وارد منزل موردنظر شدند و با آزادکردن گروگان ٨٠ ساله، دیگر متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تأکید کرد: تحقیقات به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در پرونده با همکاری دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها