کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اتهام آزار جنسی و توقف ساخت سریال محبوب شبکه نتفیلیکس


کد خبر : ۴۲۵۷۴سه شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۳۷۱۲۳۱ بازدید

کوین اسپیسی بازیگر برنده جوایز مختلف سینمایی و یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های هالیوود با اتهام سوءاستفاده جنسی از فردی زیرسن قانونی ...

کوین اسپیسی بازیگر برنده جوایز مختلف سینمایی و یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های هالیوود با اتهام سوءاستفاده جنسی از فردی زیرسن قانونی روبه‌رو شده است. مطرح شدن این اتهام از سوی آنتوی رپ بازیگر «پیشتازان فضا» و واکنش دستپاچه و البته به باور بسیاری توهین‌آمیز کوین اسپیسی آنقدر سریع گسترده شد که ترکش‌های آن حتی به کمپانی نتفلیکس و سریال پرطرفدار «خانه پوشالی» هم اصابت کرد.

حال به روایت ورایتی نتفلیکس تصمیم گرفته است تا داستان «خانه پوشالی» را در فصل ششم به پایان برساند. فصل ششمی که قرار است در سال ۲۰۱۸ به دست مخاطبان برسد و تولید آن از چندی پیش آغاز شده است.

کوین اسپیسی ستاره و یکی از تهیه‌کنندگان سریال «خانه پوشالی» در شبکه نتفلیکس است که از سال ۲۰۱۳ تا کنون هواداران پروپاقرصی پیدا کرده است. این سریال تا کنون در ۵۳ مورد نامزد جایزه امی شده است.

او در این سریال مقابل رابین رایت نقش فرانک آندروود نماینده کنگره شیطان صفتی را بازی می‌کند که گام به گام مسیرش را به سوی ریاست جمهوری هموار می‌کند.

البته این تنها نتیجه رسوایی کوین اسپیسی نیست چرا و این بازیگر بنا بر اعلام آکادمی بین‌المللی تلویزیون که اهدای جایزه به کوین اسپیسی را لغو کرده است. او قرار بود در مراسمی که ۲۰ نوامبر برگزار می‌شود، جایزه بنیانگذاران امی را دریافت کند که پیش از این به چهره‌های مطرحی چون استیون اسپیلبرگ، جی‌جی آبرامز و متیو وینر اهدا شده بود.

در بیانیه آکادمی بین‌المللی تلویزیون آمده است: «آکادمی بین‌اللملی اعلام می‌کند که به دلیل رویدادهای اخیر از کوین اسپیسی با اهدای جایزه بنیان‌گذاران امی تقدیر نخواهد کرد.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها