کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اپل کاهش کیفیت قطعات آیفون 10 را تکذیب کرد


کد خبر : ۴۲۴۴۲شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳:۰۴۱۳۰۴ بازدید

شرکت اپل ادعای بسیاری از رسانه ها مبنی بر کاهش کیفیت قابلیت تشخیص چهره یا فیس آی دی آیفون 10 به دلیل تسریع در تولید آن را تکذیب کرد.
اپل کاهش کیفیت قطعات آیفون 10 را تکذیب کرداپل کاهش کیفیت قطعات آیفون 10 را تکذیب کرد

ایسنا- شرکت اپل ادعای بسیاری از رسانه ها مبنی بر کاهش کیفیت قابلیت تشخیص چهره یا فیس آی دی آیفون 10 به دلیل تسریع در تولید آن را تکذیب کرد.

به گزارش وب سایت بیزینس اینسایدر، گزارش ها در فضای مجازی حاکی از آن است که مدتهاست که تامین کنندگان تولید قطعات سخت افزاری قابلیت حسگر سه بعدی آیفون ۱۰ اپل با دشواری و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند.

به دلیل همین مشکلاتی که تامین کنندگان قطعات سخت افزاری اپل با آنها مواجه شده‌اند، رسانه‌های بسیاری از جمله بلومبرگ گزارش داده اند که اپل به منظور تسریع در تولید گوشی جدید پرچم دار خود، قصد دارد کیفیت سخت افزاری بکارگرفته شده در قابلیت فیس آی دی یا تشخیص چهره هوشمند را کاهش دهد.

این امر به زنجیره تامین این شرکت اجازه می‌دهد تا با شناسایی و پرتاب ۳۰ هزار نقطه نامرئی به سمت چهره کاربران، روند تولید این قطعات را افزایش و سرعت دهد.

با اینکه شرکت اپل همواره بر تولید قطعات سخت افزاری گوشی های هوشمند خود نظارت و سخت گیری های بسیاری می کند، اما طبق گزارش های منتشر شده، شرکت های ال‌جی و شارپ که برای ترکیب لیزر و لنز برای تولید قسمت پرتاب‌‏کننده نور نامرئی با اپل همکاری می کنند، ظاهرا با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند و بنابراین می توان گفت که احتمالا تولید حسگرهای سه بعدی تشخیص  هوشمند چهره یا فیس آی دی در گوشی های جدید آیفون ۱۰ کمتر از حد انتظار خواهد بود.

البته شرکت آمریکایی اپل در پاسخ به این گونه گزارش ها، واکنش نشان داده و در بیانیه خود اعلام کرده است که چنین ادعاهایی بی اساس بوده و هرگز صحت ندارد.

بر اساس دیگر گزارش های منتشر شده، تا روز ۳ نوامبر سال جاری میلادی ۲۰۱۷، تنها حدود ۳ میلیون واحد از گوشی های هوشمند و جدید آیفون ۱۰ اماده خواهد بود . همچنین برآورد می شود که مجموع عرضه این پرچم دار جدید اپل در سال ۲۰۱۷ به ۲۰ میلیون واحد برسد یعنی تقریبا نصف آن رقمی که اپل برای سال جاری در نظر گرفته بود.

البته باید گفت که اپل به فروش آیفون ۱۰ یا همان آیفون ایکس که در رویداد رونمای از محصولات خود، از آن به عنوان پدیده شگفت انگیز و غافگیرانه اپل یاد کرد، بسیار امیدوار و خوشبین است. لازم به ذکر است که با رونمایی و معرفی  چنین محصول جذابی، فروش آیفون های ۸ و ۸ پلاس چندان بالا نرفت چرا که خریداران و طرفداران اپل همچنان در انتظار عرضه آیفون ۱۰ هستند تا از این گوشی پرچم دار گران قیمت همراه با امکانات جدید و جذاب آن استفاده کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها