کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلای جهانی امروز سه‌شنبه به 1280 دلار رسید


کد خبر : ۴۲۳۳۹سه شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۱۰۶۱۴ بازدید

قیمت هر اونس طلا بعد از رسیدن به پایین ترین رقم از 6 اکتبر تاکنون (1271 دلار و 86 سنت)، امروز با 0.1 درصد افزایش به 1282 دلار و 80 سنت رسید.

قیمت هر اونس طلا بعد از رسیدن به پایین ترین رقم از 6 اکتبر تاکنون (1271 دلار و 86 سنت)، امروز با 0.1 درصد افزایش به 1280 دلار و 80 سنت رسید.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، کاهش نسبی ارزش دلار موجب شد تا قیمت طلا روز سه شنبه اندکی افزایش یابد، اما با توجه به معرفی قریب الوقوع رئیس بعدی فدرال رزرو آمریکا، دامنه تغییر قیمت در بازار فلز زرد امروز چندان بالا نبود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا بعد از رسیدن به پایین ترین رقم از 6 اکتبر تاکنون (1271 دلار و 86 سنت)، امروز با 0.1 درصد افزایش به 1280 دلار و 80 سنت رسید. قیمت هر اونس طلای آمرکیا برای تحویل در ماه دسامبر هم امروز با 0.3 درصد افزایش به 1284 دلار و 60 سنت رسید.

یک تجار طلا در هنگ کنگ گفت: «هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده که موجب کاهش قابل توجه قیمت طلا شود. ما در انتظار مسیر حرکت بازار ارز هستیم... شاید فعالان بازار نگرانی اعلام نظر ترامپ در مورد رئیس بعدی فدرال رزرو هستند.»

ارزش دلار بعد از رسیدن به بالاترین رقم 3 ماه اخیر در جلس هقبل، امروز در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی اندکی کاهش داشت. بازار اکنون منتظر است ببیند رئیس بعدی فدرال رزرو چه کسی خواهد بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا روز دوشنبه به خبرنگاران گفت، وی به تصمیم گیری در مورد انتخاب رئیس بعدی فدرال رزرو «خیلی خیلی نزدیک» شده است.

بر اساس گزارش ها، ترامپ در حال بررسی انتخاب جرومی پاولف یا جان تایلور برای تصدی این سمت است. جانت یلن، که دروه ریاستش بر بانک مرکزی امریکا در ماه فوریه به پایان می رسد، یکی از 5 کاندیدایی بود که ترامپ با آنها برای تصدی این سمت مصاحبه کرده بود.

انتخاب فردی با موضع کمتر تهاجمی می تواند موجب حمایت فدرال رزرو از کاهش نرخ بهره در دوره آینده شود و موجب کاهش ارزش دلار گردد.

در همین نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان حاکی است، فدرال رزرو آمریکا احتمالا یک نوبت در دسامبر امسال و دو نوبت در سال آینده میلادی نرخ بهره را افزایش خواهد داد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها