کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هشدار ایران‌خودرو در خصوص كلاهبرداری در فروش خودرو


کد خبر : ۴۲۳۳۸سه شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۲۴۸۴۳ بازدید

با عنايت به گزارشات واصله مبنی بر كلاهبرداری تعدادي از مراكز غير مجاز و افراد سودجو با استفاده از نام تجاری شركت ايران خودرو و يا با معرفی خود ...

گروه صنعتی ایران خودرو در گزارشی نوشت:
با عنايت به گزارشات واصله مبني بر كلاهبرداري تعدادي از مراكز غير مجاز و افراد سودجو با استفاده از نام تجاري شركت ايران خودرو و يا با معرفي خود به عنوان پرسنل اين شركت در بازار خريد و فروش خودرو ، به اطلاع عموم هموطنان و مشتريان محترم اين شركت مي رساند : هر گونه اطلاع رساني در خصوص قيمت ، شرايط فروش و خودروهاي قابل واگذاري اين شركت صرفاً از طريق وب سايت رسمي فروش اينترنتي محصولات ايران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و يا با مراجعه حضوري به نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو در سراسر كشور امكان پذير مي باشد.

لذا لازم است تا موارد ذيل مد نظر قرار گيرد : مشتريان محترم در نظر داشته باشند مراجعه به افراد و دفاتر فروش غير مجاز مي تواند احتمال بروز انواع كلاهبرداري (از قبيل دريافت وجه بدون عقد قرارداد قانوني ، عدم تحويل خودرو ، تحويل خودروي داراي ايراد و ...) به همراه داشته و موجب ضرر و زيان جبران ناپذير شود . مشتريان محترم دقت نمايند حتماً با مراجعه به مبادي قانوني فروش خودرو ، پس از انتخاب خودروي مورد نظر و تصميم به خريد ، وجوه خود را صرفاً به حساب شركت ايران خودرو واريز نموده و در ازاي پرداخت مبالغ حتماً قرارداد رسمي شركت ممهور به مهر نمايندگي دريافت نمايند. مشتريان محترم توجه داشته باشند آدرس و مشخصات نمايندگي هاي مجاز فروش و خدمات پس از فروش شركت ايران خودرو و همچنين آخرين وضعيت مجاز بودن فعاليت ايشان در وب سايت رسمي شركت به آدرس ikco.ir ذكر شده است .

لذا با توجه به موارد مذكور ، مراجعه مشتري به افراد فروشنده و يا واحدهاي غيرمجاز فروش و پرداخت وجه به حساب هاي حقيقي و حقوقي متفرقه (از هر طريق ممكن همچون پرداخت نقدي ، انتقال به حساب ، استفاده از كارتخوان و ...) و همچنين دريافت قراردادهاي غير رسمي در فرم هاي متفرقه مورد تاييد شركت ايران خودرو نبوده و اين شركت هيچگونه مسؤليتي در قبال اينگونه پرداختها و قراردادها نخواهد داشت . 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها