کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عجیب‌ترین خانه‌هایی که در تهران اجاره داده می‌شود + قیمت


کد خبر : ۴۲۳۳۶سه شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۵۵۱۲۳۶۵ بازدید

این 406 متری نیاوران رو از دست نده!، سوپر لاکچری اقدسیه 310 متر، 512 متر کامرانیه فقط مال توئه؟... این عبارت‌های شگفت‌انگیز جزئی از بازار اجاره ...
عجیب‌ترین خانه‌هایی که در تهران اجاره داده می‌شود + قیمتعجیب‌ترین خانه‌هایی که در تهران اجاره داده می‌شود + قیمت

این 406 متری نیاوران رو از دست نده!، سوپر لاکچری اقدسیه 310 متر، 512 متر کامرانیه فقط مال توئه؟... این عبارت‌های شگفت‌انگیز جزئی از بازار اجاره مسکن در پایتخت ایران است خانه‌هایی با رهن کاملِ دو و نیم میلیارد تومان ناقابل!

در شرایطی که بسیاری از مردم در جامعه امروز وضعیت اقتصادی و اوضاع کاری شاید مناسبی نداشته باشند، خواندن برخی از آگهی‌ها که در فضای مجازی و رسانه های مکتوب منتشر می شود هوش از سر هر بیننده‌ای می‌برد ، امروزه خیلی از مردم آرزوی سقفی هر چند کوچک برای آرامش و زیستن دارند اما در مناطق خاصی از تهران املاکی برای اجاره به نمایش گذاشته می‌شود که علاوه بر امکانات و ویژگی های شگفت انگیز که شما را حیرت زده می‌کند، رقم‌های اجاره‌بهای آن هم انسان را میخکوب می‌ نماید.

خبرنگار ما به سراغ برخی از این آگهی‌ها رفته است و ناگفته های خواندنی را از پشت پرده برخی معاملات اجاره مسکن نجومی در تهران به دست آورده است که در ادامه می خوانید.

ویو ابدی تهران، برکه ارگانیک و آب نمای سه بعدی

با مراجعه به برخی آگهی ها با مالکان و یا واسطه های اجاره این املاک تماس گرفتیم، در چند مورد خودمان را جای مشتری جا زدیم که یکی از این واسطه ها به نام فرهاد درباره ملکی در فرمانیه توضیح داد: این خانه فول امکانات است، یعنی مواردی همچون سوییت میهمان، آفیس جداگانه، سوییت رویال، ویو ابدی کل تهران، مجهز به سیستم هوشمند Home Automation ، کنترل از طریق تلفن همراه، لابی، رسپشن، لابی خصوصی، کاف شاپ، آب نمای سه بعدی، برکه ارگانیک و ... است.

توضیحات فرهاد را خانم «ف» که با او تماس می گیریم این گونه تکمیل می کند و خانه پیشنهادی اش در اقدسیه، دارای روف گاردن با فرنیش کامل و شومینه معلق و باربیکیو است، آلاچیق 4 فصل، جکوزی داخل روف گاردن، استخر بزرگسال، استخر کودک، سونا،حمام ترکی و ... هم از دیگر ویژگی های آپارتمان پیشنهادی اوست و در ادامه می‌گوید: این امکانات برای کسانی که این واحد را جهت سکونت انتخاب می کنند تدارک دیده شده است.

یک نکته بامزه دیگری هم در این میان وجود داشت، به گفته فرهاد برخی از مشتریان حتی روی نام و سابقه آرشیتکت این واحدها هم حساس هستند و دنبال نام شناخته شده در این زمینه می گردند.

فرهاد گفت: اکثر خانه‌ها علاوه بر این که بیشتر این امکانات را دارند توسط آرشیتکت های معروف ساخته شده اند و نام مهندس یا شرکت خاص نیز جزئی از موارد برجسته ملک به شمار می رود که قیمت آن را بالا می برد.

رهن کامل با 2/5 میلیارد ناقابل

اما می رسیم به قسمت خواندنی تر ماجرا، یعنی قیمت های اجاره این دست واحدهای مسکونی، شما چه فکر می کنید؟ 100 میلیون؟ 200 میلیون؟ 300 میلیون؟ 400 میلیون؟ بهتر است بالاتر بروید تا به قیمت پیشنهادی فرهاد برسید، او برای رهن کامل یک ساله بهترین واحد مسکونی اش رقم 2 و نیم میلیارد تومان را به ما پیشنهاد می کند.

البته خانم «ف» قدری پیشنهادش منصفانه‌تر است و برای واحد مسکونی اقدسیه، یک میلیارد تومان رهن کامل را مطرح می کند.

البته برخی رقم های پایین تر هم وجود دارد، واحدهای مسکونی با 600 تا 700 میلیون تومان ناقابل رهن با اجاره ماهیانه 20 تا 50 میلیون تومان.

موضوع قابل تامل دیگر این است که چه قشری از جامعه توان پرداخت این هزینه‌های نجومی کرایه را دارند و خواستار اینچنین املاک لاکچری می شوند.

ما این پرسش را به عنوان خبرنگار با یکی از صاحبان املاک درمیان می گذاریم، او توضیح می دهد: بیشتر افراد با مشاغل آزاد و تاجرپیشه، واردکنندگان و صادرکنندگان مطرح ، برخی سفارتخانه ها به طور غیرمستقیم و همچنین گاهی سلبریتی های خیلی خاص و مشهور در حوزه فوتبال و سینما!

- تسنیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها