کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصمیم جدید دولت برای مسکن مهر با پیشرفت زیر 30 درصد


کد خبر : ۴۲۳۳۴سه شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۱۸۸۷۶ بازدید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: واحدهای مسکن مهر فاقد معارض که زیر 30 درصد پیشرفت کار دارد ساماندهی می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: واحدهای مسکن مهر فاقد معارض که زیر 30 درصد پیشرفت کار دارد ساماندهی می شود.

به گزارش ایران‌جیب از تسنیم، احمد اصغری مهرآبادی گفت: در شورای مسکن در اوایل امسال برای تعیین تکلیف طرح های مسکن مهر دارای معارض و فاقد معارض تصمیم گیری و پیشنهاد شد طرح هایی که فاقد متقاضی است ، ساماندهی شود.

وی گفت: این واحدها در مکان های پرت و فاقد خدمات ساخته شد و زیر 30 درصد پیشرفت دارد که برای تسریع در تعیین تکلیف آنها پیشنهاد شد سازمان های ملی زمین و مسکن ، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن تصمیم بگیرند.

وی گفت: در نامه ای به این سازمان ها پیشنهاد شد برای ساماندهی این گونه واحدهای مسکن مهر راهکار بدهند و در واقع این نامه نوعی تقسیم کار برای ساماندهی به اینگونه واحدهای مسکن مهر بوده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: 110 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی وجود دارد که 30 هزار واحد آن زیر 30 درصد کار پیشرفت دارد یا پیشرفت آنها در مرحله پی ریزی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها