کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستگیری نیروی خدماتی متهم به بداخلاقی با دانش‌آموز ارومیه‌ای


کد خبر : ۴۲۳۲۰دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲:۴۱۱۰۰۵ بازدید

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی از دستگیری نیروی خدماتی متهم به بداخلاقی با دانش‌آموز ارومیه‌ای خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی از دستگیری نیروی خدماتی متهم به بداخلاقی با دانش‌آموز ارومیه‌ای خبر داد.

فریدون سیدمصطفوی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ولی این دانش‌آموز روز گذشته/یکشنبه/ رضایت کتبی خود را مبنی بر عدم شکایت از نیروی خدماتی در کلانتری محل ارائه کرد و یک روز بعد مجدد بر موضوع دامن زده شد و حوادثی را پدید آورد که به نفع مصالح جامعه مان نیست.

وی اضافه کرد: مردم باید به مسوولان اعتماد کنند، چراکه مسولان در حال بررسی موضوع هستند و تمامی مسوولان امروز در مدرسه حضور داشتند.

سیدمصطفوی اضافه کرد: امروز آموزش و پرورش به آرامش نیاز دارد و فرزندان این سرزمین باید در امنیت به درس و تحصیل خود ادامه دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: این غیر از یک بد اخلاقی چیزی نبوده و بدون‌شک بعد از بررسی‌ها مراجع ذی‌صلاح اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بازگشت آرامش به فضای مدرسه اضافه کرد: نیروی خدماتی یاد شده دستگیر و دادستانی در حال رسیدگی به موضوع است و نتایج به‌زودی به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

براساس اظهارات مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی روز گذشته یکی از اولیا به مدرسه راه شهدا ارومیه مراجعه کرده و به مدیر مدرسه درباره رفتاری دور از شأن و زشت نیروی خدماتی مدرسه و بداخلاقی‌های وی با یک دانش‌آموز 12 ساله شکایت می‌کند.

مدیر مدرسه نیز موضوع را با نیروی انتظامی مطرح می‌کند که با همکاری نیروی انتظامی موضوع دقیقا تا هشت شب گذشته/یکشنبه/پیگیری می‌شود و ولی دانش‌آموز با توجه به صحنه‌ای که از وضعیت شکایت انجام شده بود و مستندات نیروی انتظامی و اینکه هر گونه تجاوز به این دانش‌آموز منتفی است اعلام رضایت کتبی کرده و با اعلام رضایت ولی دانش‌آموز موضوع به پایان می‌رسد.

بعد از طرح موضوع در محله اهالی و خانواده این دانش‌آموز به مدرسه مراجعه کرده و زمینه برخورد در محله پیش می‌آید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها