کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودرو جدید سوزوکی در راه ایران + حدود قیمت


کد خبر : ۴۲۳۱۱دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۲۶۱۹۳۱۲ بازدید

پس از به ثمر نشستن برجام، قراردادهای متعددی در حوزه صنعت خودرو امضا شد و به تدریج شاهد ورود محصولات جدید به کشور از ناحیه آنها ...
خودرو جدید سوزوکی در راه ایران + حدود قیمتخودرو جدید سوزوکی در راه ایران + حدود قیمت

پس از به ثمر نشستن برجام، قراردادهای متعددی در حوزه صنعت خودرو امضا شد و به تدریج شاهد ورود محصولات جدید به کشور از ناحیه آنها خواهیم بود. در این بین، یکی دیگر از برندهایی که کاندید گسترش فعالیت در ایران شده، سوزوکی و مدل محبوب و پرفروش آن یعنی سوییفت است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خودرونویس، البته سوییفت نسخه‌ها و نسل‌های متعددی دارد که هنوز معلوم نیست در صورت تایید ورود آن به ایران، کدام نسخه ممکن است وارد کشور شود. برای بررسی این مدل به سراغ نسخه هندی سوییفت رفته‌ایم که با همکاری شرکت ماروتی در این کشور تولید و عرضه می‌شود. نسل جدید این هاچ‌بک 5 سرنشین، ارتفاع و طول کم‌تری نسبت به نسل پیش خود دارد اما عریض‌تر هم شده و به همین خاطر، فضای داخلی بیشتری برای سرنشینان ارائه می‌دهد. البته مشکل اصلی سوییفت که فضای صندوق عقب آن است مه در این نسل همچنان وجود دارد. اگرچه این فضا نسبت به نسل پیش نزدیک به 25 درصد افزایش داشته، اما همچنان کوچک‌ترین صندوق عقب را در بین خودروهای رقیب و هم‌کلاس خود دارد. فضای داخلی خودرو نیز ساده و زیبا طراحی شده است. سیستم صوتی خودرو هم قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد.

این خودرو در حال حاضر در سه نسخه مختلف عرضه می‌شود. از تجهیزات استاندارد نسخه پایه خودرو می‌توان به کیسه‌هوای راننده سیستم هشدار ایمنی و قفل کودکان اشاره کرد. البته برای تمام نسخه‌ها، سیستم‌ها و آپشن‌های انتخابی زیادی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها کیسه‌های هوای مسافرین، سیستم کمک ترمز، نسل جدید ABS و سنسور عقب پارکینگ هستند. چرخ‌های 15 اینچی آلیاژی و چراغ‌های جلوی مه‌شکن از دیگر ویژگی‌های این خودرو به شمار می روند. امتیاز ایمنی خودرو از موسسه اروپایی Euro NCAP نیز سه ستاره است که برای خودروهای بازار هند، یک عملکرد بسیار خوب و مثبت ارزیابی می‌شود.

Suzuki-Swift-2017

این خودرو با دو پیشرانه 1 و 1.2 لیتری بنزینی عرضه می‌شود که به ترتیب قدرت‌های خروجی 75 و 85 اسب‌بخاری دارند. پیشرانه اول 190 و پیشرانه دوم 115 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و هر دو با جعبه‌دنده 5 سرعت دستی عرضه می‌شوند. البته در بعضی کشورها مثل انگلستان، امکان انتخاب جعبه‌دنده اتوماتیک نیز وجود دارد. اگرچه آمار رسمی چندان معتبری درباره نوع عملکرد این خودرو وجود ندارد، اما صفر تا صد آن بین 11 تا 12 ثانیه برآورد شده است.

سوزوکی سوییفت مانند هر خودروی کوچک و شهری دیگری، رانندگی بسیار نرم و آرامش‌بخشی داردو کار با آن به صورت کلی، بسیار راحت است. این خودرو همچنین بیش از 60 جایزه بین‌المللی دریافت کرده است که «خودروی سال 2012 هند» و «باارزش‌ترین هاچ‌بک کوچک شهری انگلستان» از جمله مهم‌ترین آن‌ها است. این خودرو همچنین فروش بسیار خوبی را هم به نام خود ثبت کرده است. سوزوکی با اضافه کردن نسخه‌های مختلف و پیشرانه‌های متنوع بنزینی و دیزلی، توانست پس از معرفی آن در سال 2005 در بازار هند، فروش این مدل را بسیار بالا ببرد. تا به امروز نزدیک به 4 میلیون دستگاه سوییفت فروخته شده که نزدیک به نیمی از آن‌ها مربوط به بازار هند بوده است.

قیمت خودرو در بازار هند از 7 هزار و 200 دلار تا 11 هزار و 500 دلار متغیر است و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، این خودرو در صورت تایید برای بازار ایران، قیمتی بین 60 تا 70 میلیون تومان می‌تواند داشته باشد.

قیمت جهانی سوئیفت به شرح ذیل می باشد :

Suzuki Swift GL – manual – $15,990
Suzuki Swift GL Navigator – automatic – $17,990
Suzuki Swift GL Navigator with Safety Pack – automatic – $18,990
Suzuki Swift GLX Turbo – automatic – $22,990



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها