کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود بامدادی یک دستگاه کامیونت به مغازه


کد خبر : ۴۲۲۹۶دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۲۵۵۱۸ بازدید

بروز حادثه رانندگی در سه راهی آذری، مصدومیت راننده میانسال را به دنبال داشت.

بروز حادثه رانندگی در سه راهی آذری، مصدومیت راننده میانسال را به دنبال داشت.

این حادثه ساعت 4:26 بامداد امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 70 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سمت سه راهی آذری حرکت کردند.

محمد وثوق افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی در این باره گفت: یک دستگاه کامیونت ایسوزو حین حرکت در خیابان ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و پس از ورود به پیاده رو به شدت با کرکره های یک باب مغازه، دیواره بانک و علمک گاز حاشیه پیاده رو برخورد کرده بود.

وی در ادامه افزود: راننده 45 ساله این وسیله نقلیه که از ناحیه قفسه سینه، دست و پا ها دچار مصدومیت شده بود قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی خود را به خارج از اتاقک کامیونت رسانده بود.

افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق کامیونت را قطع کردند و پس از جلوگیری از نشتی گاز شهری علمک گاز و ایمن سازی کامل، راننده مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وثوق تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس از انتقال کامیونت به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت و اقدامات بعدی تحویل کارشناسان راهور و عوامل شرکت گاز دادند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها