کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آهن‌آلات ساختمانی در بازار تهران افزایشی شد


کد خبر : ۴۲۲۹۳دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۳۱۱۷۶۸ بازدید

با وجود آنکه در چند هفته ی اخیر شاهد ثبات قیمت ها در بازار آهن آلات کشور بودیم، در اولین هفته آبان ماه شاهد روند افزایشی قیمت‌ها ...

آهن‌پرایس- با وجود آنکه در چند هفته ی اخیر شاهد ثبات قیمت ها در بازار آهن آلات کشور بودیم، در اولین هفته آبان ماه شاهد روند افزایشی قیمت‌ها هستیم. در روز گذشته (یک شنبه 96/7/30) قیمت آهن آلات ساختمانی افزایش یافت. بدین ترتیب که قیمت پروفیل ها توسط کارخانه داران و عرضه کنندگان با 50 الی 70 تومان افزایش اعلام شد.

در ساعاتی بعد، قیمت میلگرد ها نیز با افزایش قیمت 60 الی 80 تومانی اعلام شد که این موضوع می تواند باعث ناراحتی و نارضایتی مجدد خریداران شود. 

قیمت تیرآهن ها نیز حدود 5 هزار تومان افزایش داشت؛ البته لازم به ذکر است که قیمت تیرآهن در سایز های بالا مانند 24 و 27، افزایش قیمت 20 هزار تومانی را داشت. قیمت نبشی ها نیز در کنار سایر آهن آلات ساختمانی افزایش یافت و با افزایش قیمت 50 الی 70 تومانی اعلام شد. قیمت ناودانی های ایرانی نیز به تناسب قیمت نبشی ها، حدود 70 تومان افزایش یافت. 

با وجود تمام این تفاسیر، قیمت ورق های سیاه در بازار آهن تهران ثابت اعلام شد و تغییری نداشت. این موضوع به دلیل تصمیم گیری های عرضه کنندگان بزرگ ورق سیاه می باشد. به نظر می رسد با وجود آنکه قیمت تمام اهن الات افزایش یافت، عرضه کنندگان ورق سیاه قصد داشتند تا با ثابت نگه داشتن قیمت ها اقدام به فروش بیشتر کنند و بتوانند مشتری های بیشتری را جذب کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها