کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود شورا و شهرداری به موضوع پادگان 06


کد خبر : ۴۲۲۹۰دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۴۵۵۳۷ بازدید

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از ورود شورا و شهرداری به موضوع پادگان ۰۶ خبر داد.

زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگوبا ایسنا،  با بیان اینکه پادگان 06 یکی از پادگان‌های بزرگ چند هکتاری داخل شهر تهران است که در مجموعه شهری قرار گرفته، گفت: در حال حاضر مسوولان شهرداری در حال رایزنی با مسوولان ارتش هستند که ۷۰ درصد این فضای پادگان در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این پادگان در داخل بافت مسکونی و در خیابان پاسداران قرار دارد که متاسفانه سرانه‌های شهری این منطقه از جمله فضای سبز به شدت کم است گفت: امیدواریم با دریافت ۷۰ درصد زمین پادگان ۰۶ بتوانیم آن را به بوستان تبدیل کنیم.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه در طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ساخته شدن بانک و یا برج در این پادگان به گوش می‌رسد، گفت: این شایعات را رد می‌کنم چراکه در صورت توافق مسوولان شهرداری و ارتش برای واگذاری ۷۰ درصد زمین این پادگان، این محدوده به پارک در راستای افزایش فضای سبز منطقه پاسداران تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مدتی است که یکی از بازیگران عرصه سینما با انتشار عکس‌هایی از پادگان ۰۶ در فضای مجازی، از مسوولان می‌خواهد که نسبت به خرید این محوطه و تبدیل آن به پارک و فضای سبز عمومی اقدام کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها