کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تا پایان سال جاری خانه بخرید


کد خبر : ۴۲۲۸۴دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹:۲۷۱۰۹۹۶ بازدید

یک کارشناس مسکن با بیان اینکه توصیه می شود متقاضیان تا پایان سال برای خرید مسکن در بازار اقدام کنند، گفت: احتمال افزایش قیمت مسکن بالاتر ...

یک کارشناس مسکن با بیان اینکه توصیه می شود متقاضیان تا پایان سال برای خرید مسکن در بازار اقدام کنند، گفت: احتمال افزایش قیمت مسکن بالاتر از نرخ تورم در سال آینده وجود دارد.

مهدی سلطان محمدی، در گفت‌وگو با ایلنا، درباره وضعیت بازار مسکن تا پایان سال، اظهار داشت : به متقاضیان خرید مسکن توصیه می‌شود تا پایان امسال نسبت به خرید خانه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که برای تامین نیاز مصرفی قصد ورود به بازار مسکن را دارند 5 ماه آینده فرصت مناسبی برای خرید خانه است اما به افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند، توصیه می شود برای سرمایه‌گذاری در این بازار عجله نکنند چراکه احتمالا سوددهی سایر بازارها از بازار مسکن بیشتر خواهد بود.

این کارشناس مسکن ادامه داد: احتمال اینکه بازار مسکن در سال آینده حتی بیشتر از نرخ تورم عمومی افزایش قیمت داشته باشد وجود دارد اما بستگی به این دارد که آیا دولت می‌تواند در ماه‌های آینده هم نرخ تورم را در سطح 10 درصد حفظ کند یا خیر .

سلطان محمدی با بیان اینکه افرادی که تا پایان سال به قصد رفع نیاز مصرفی خود نسبت به خرید خانه اقدام کنند، زیان نخواهند کرد، گفت: وضعیت بازار مسکن تا پایان سال آرام خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها