کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات بهترین تخفیف‌ها برای مشترکان موبایل


کد خبر : ۴۲۲۸۲دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۲۸۱۵۰۹ بازدید

اپراتورهای موبایل هر هفته و هر ماه به بهانه های مختلف تخفیف های جدید رو می کنند. تخفیف هایی به مناسبت فناوری جدید سیمکارت، ترابرد ...
جزئیات بهترین تخفیف‌ها برای مشترکان موبایلجزئیات بهترین تخفیف‌ها برای مشترکان موبایل

هفت‌صبح- اپراتورهای موبایل هر هفته و هر ماه به بهانه های مختلف تخفیف های جدید رو می کنند. تخفیف هایی به مناسبت فناوری جدید سیمکارت، ترابرد، مشترک شدن، خرید سیمکارت جدید، ماه تولد و... کلی طرح دیگر که در بسیاری از مواقع مشترکان از آنها باخبر نمی شوند. این طرح ها در بیشتر اوقات به صورت رایگان بوده یا با تخفیف های خارج از حد معمول در اختیار مخاطب گذاشته می شوند. به همین خاطر به سراغ هر کدام از اپراتورها رفته ایم تا ببینیم در حال حاضر چه خدمات ویژه ای در اختیار مشترکان خود می گذارند.
  
این خدمات خارج از بسته های اینترنتی و تخفیف های معمول است و بیشتر آنها به صورت تقریبا رایگان در اختیار شما قرار می گیرند. بعضی از آنها ممکن است خیلی چشمگیر نباشند، ولی در میان انبوه تخفیف ها بعضی دیگر خیلی وسوسه کننده اند. مثلا چه کسی می تواند از یک هفته اینترنت نامحدود یا 100 گیگابایت اینترنت رایگان برای یک روز بگذرد؟ اگر شما نیز خیلی اخبار اپراتور خود را دنبال نکرده و به دنبال تجربه پیشنهادهای هیجان انگیز روی سیمکارت خود هستید این مطلب را از دست ندهید.

ایرانسل

اولین تخفیف ویژه ایرانسل در فروش سیمکارت هایش ارائه شده است. ایرانسل در این تخفیف سیمکارت های دائمی خود را به جای قیمت همیشگی 120 هزار تومان با قیمت 60 هزار تومان در اختیار شما می گذارد. شماره های موجود در این تخفیف در دامنه 0902 تا 09027 و 09029 یا 09350 تا 09359 هستند.

علاوه بر انتخاب پیش شماره شما می توانید سه شماره دیگر خط همراه خود را نیز انتخاب کنید تا شاید بتوانید سیمکارت مد نظرتان را پیدا کنید. به علاوه می توانید نام خود را به انگلیسی وارد کنید تا فهرستی از بهترین شماره ها که معادل عددی نام شما در آنها قرار دارد را دریافت کنید. برای مثال، واژه ali براساس حروف روی صفحه کلید، معادل عدد 254 است و با وارد کردن این نام، تمامی شماره های تلفن همراه موجود که حاوی این عدد است، به شما نمایش داده می شود.

 wcdpzzygjobgdkn8vcol.jpg

پیشنهاد دیگر ایرانسل یک گیگ اینترنت رایگان است که در اختیار شما می گذارد. شما می توانید با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره 3116 و با دعوت آنها به تبدیل سیمکارتشان به 4G هر دو از یک گیگابایت اینترنت رایگان لذت ببرید. یک گیگابایت اینترنت رایگان به محض شروع استفاده دوستتان از اینترنت 4G به هردوی شما تعلق می گیرد. برای استفاده از این طرح، دوست ایرانسلی شما باید گوشی 4G داشته باشد. بسته اینترنت هدیه یک روزه است و فقط تا پایان همان روز اعتبار خواهدداشت.

یکی دیگر از پیشنهادهای جالب ایرانسل هدیه 100 گیک اینترنت رایگان برای مشترکان دائمی است. در این طرح اگر صورت حسابتان را تا قبل از بیستم هر ماه پرداخت کنید، یک روز مکالمه رایگان ایرانسلی و یک روز اینترنت نامحدود تا سقف 100 گیگابایت هدیه می گیرد. شما می توانید با شماره گیری کد *555*1*2# از نداشتن بدهی و تکمیل پرداخت تا قبل از بیستم ماه مطمئن شوید.

علاوه بر آن یک گیگ اینترنت هدیه به ازای دعوت هر دوست برای تغییر سیمکارت، می توانید از یک هدیه 14 گیگابایتی هم بهره ببرید. اگر گوشی ما از فناوری 4G پشتیبانی می کند، می توانید با ارتقای سیمکارت فعلی خود به یوسیم (نسل 4 و 4.5) از 14 گیگابایت اینترنت همراه هدیه 14 روزه بهره مند شوید و علاوه بر آن در قرعه کشی روزانه یک گوشی همراه هوشمند هم شرکت کنید.

ایرانسل در طرح دیگری به شما یک سیمکارت اعتباری رایگان می دهد. ولی تحت یک شرط. افرادی که در حال حاضر هیچ سیمکارت ایرانسلی به نام خود نداشته باشند، می توانند با انتخاب یک شماره از لیست سایت ایرانسل و افزودن به سبد خرید، صاحب یک سیمکارت ایرانسل رایگان شوند. پیش شماره این سیمکارت های هم 0939 است.

پیشنهاد دیگر ایرانسل یک ساعت مکالمه رایگان برای مشترکان دائمی است. البته در این طرح مشترکان اعتباری هم فراموش نشده و برای آنها نیز یک تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. با وارد کردن کد *4444*1# مشترکان سیمکارت دائمی از یک ساعت مکالمه رایگان در روز بهره مند می شوند.

مشترکان سیمکارت اعتباری هم می توانند نیم ساعت مکالمه را به قیمت 150 تومان بخرند. پیشنهاد دیگر ایرانسل با همکاری سایت ویدیویی لنز است. شما می توانید کلیه محتوای تصویری اپلیکیشن لنز را بدون هزینه اینترنت و با ترافیک رایگان تماشا کنید. با این نرم افزار می توانید به مجموعه ای از فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقات ورزشی و دیگر ویدئوها دسترسی داشته باشید.
 



همراه اول

همراه اول هم مانند ایرانسل پیشنهادهای ویژه ای برای مخاطبان خود در نظر گرفته است. اولین پیشنهاد ویژه همراه اول شامل یک بسته رایگان کامل می شود. بسته ای شامل هزار دقیقه مکالمه، هزار پیامک و البته اینترنت نامحدود برای مدت یک هفته. این بسته با اولین تراکنش مشترک دائمی فعال می شود. اگر مشترک اعتباری هستید با رساندن مجموع مبلغ شارژ به 10 هزار تومان این بسته برای شما نیز فعال می شود.

برای استعلام وضعیت بسته، می تواند کد #3*1000* را شماره گیری کنید. در ضمن یادتان باشد هر کد ملی فقط یک بار می تواند از این بسته استفاده کند. همراه اول از تاریخ 10 مهر شروع به عرضه یک بسته رایگان جالب کرده است. در این طرح کلیه مشترکانی که از بسته های اینترنت نوترینو استفاده می کنند، می توانند از ساعت سه بامداد تا 9 صبح از ترافیک نامحدود رایگان بهره مند شوند. کلیه مشترکان اعتباری و دائمی که بسته اینترنت فعال دارند می توانند از این طرح استفاده کنند و این هدیه شامل مشترکانی که از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده می کنند، نمی شود.

 snatbvhc1oyl63on7se.jpg

همراه اول برای نصب اپلیکیشن مخصوص خود نیز به شما یک هدیه ویژه می دهد. شما می توانید اپلکیشن همراه من رو نصب یا به روزرسانی کنید و با مشاهده آموزش اپلیکیشن، یک گیگا بایت اینترنت نوترینو از همراه اول هدیه بگیرید. در این اپلیکیشن شما می توانید صورتحساب پایان دوره و میان دوره را مشاهده و پرداخت کنید. موجودی خود را ببینید و شارژ بخرید و یا گزارش کامل ریزمکالمات و خلاصه کارکرد را دریافت کنید. همچنین می توانید بسته های نوترینو را خریداری کرده و گزارش مصرف آن را مشاهده کنید. به علاوه می توانید بسته های تخفیفی و هدایا را فعال کنید.

همراه اول در طرحی به مناسبت سیمکارت های نسل جدید خود نیز حسابی هوای مشترکان را داشته است. اگر تاکنون سیمکارت خود را با سیمکارت نسل 4 و 4.5 (یوسیم) تعویض نکرده اید، با ارسال کد پستی 10 رقمی خود به سرشماره 8962 و یا مراجعه به دفاتر خدمات مشتریان یا فروشگاه های همراه اول، علاوه بر دریافت رایگان یوسیم، از اینترنت هدیه 15 گیگابایت برای مشترکان اعتباری و 20 گیگابایت برای مشترکان دائمی بهره مند شوید.
 



رایتل

رایتل در مجموع دو پیشنهاد ویژه برای مشترکان خود در نظر گرفته است. اولین پیشنهاد یک بسته تخفیفی است که با شماره گیری #1*130* فعال می شود. با فعال سازی این پیشنهاد تخفیف دار می توانید از 25 درصد تخفیف برای مشترکان دائمی و 20 درصد تخفیف برای مشترکان اعتباری در تماس های صوتی درون شبکه با سرویس «دوستان و خانواده» بهره مند شوید.

 i752wm9le7cqur8lf5p.jpg

علاوه بر این پیشنهاد رایتل در نمایشگاه تلکام نیز برنامه ویژه ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است. نمایشگاه تلکام، که از 24 تا 27 مهرماه 96 برگزار می شود، بزرگترین رویداد در حوزه مخابرات و ارتباطات کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن ها، برگزار می شود. بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به غرفه های رایتل واقع در سالن های هشت و 9 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از هدایا و تخفیف های مختلفی بهره مند شوند.

در ابتدا بازدیدکنندگان از نمایشگاه تلکام می توانند با ارائه کارت ملی و گوشی یا تبلت هوشمند خود، سیمکارت دیتا رایگان رایتل با بسته آغازین (بسته اینترنت حرفه ای 400 مگابایت 30 روزه) یا سیمکارت اعتباری با بسته آغازین (500 مگابایت اینترنت، 10000 دقیقه مکالمه و ده هزار عدد پیامک رایگان درون شبکه به مدت 30 روز) را به صورت فعال و با انجام تنظیمات در دستگاه خود دریافت نموده و از امکانات این سیمکارت ها بهره مند شوند. به علاوه مشترکان رایتل در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه می توانند با مراجعه حضوری به غرفه های رایتل، از تخفیف 30 درصد تا 40 درصد در خرید بسته های مصرفی اینترنت بهره مند شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها