کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های میان‌متراژ تا 200 میلیون تومان در تهران


کد خبر : ۴۲۲۷۰دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵:۳۷۲۵۵۹ بازدید

تمام مناطق نیمه جنوبی تهران گزینه مناسبی برای جست‌وجوی آپارتمان‌های ارزان‌قیمت تازه‌ساز و در عین حال میان‌متراژ محسوب ...
قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های میان‌متراژ تا 200 میلیون تومان در تهرانقیمت پیشنهادی آپارتمان‌های میان‌متراژ تا 200 میلیون تومان در تهران

تمام مناطق نیمه جنوبی تهران گزینه مناسبی برای جست‌وجوی آپارتمان‌های ارزان‌قیمت تازه‌ساز و در عین حال میان‌متراژ محسوب می‌شوند، چراکه میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در اغلب محله‌های جنوب شهر زیر سه‌میلیون تومان است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، با وجود اینکه میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در تهران در حال حاضر ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است و بر این اساس برای تملک یک واحد مسکونی میان‌متراژ با مساحت ۶۰ تا ۸۰ مترمربع در محله‌های متوسط شهر بودجه‌ای بین ۲۷۶ تا ۳۶۸ میلیون تومان لازم است، اما با بودجه‌های کمتر از این میزان هم امکان خرید خانه در پایتخت وجود دارد.

تنها در شهریور ماه بیش از یک پنجم کل آپارتمان‌های مسکونی فروخته شده در تهران مربوط به واحدهای با ارزش تا ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که عمدتا در نیمه جنوبی تهران قرار دارند یا کوچک‌متراژهای مناطق متوسط پایتخت محسوب می‌شوند.

با این بودجه در تهران حتی می‌توان آپارتمان نوساز و تازه‌ساز با سن بنای حداکثر دو تا سه ساله تملک کرد. بررسی موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی حاکی از این است که در مناطق ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تهران واحدهای مسکونی میان‌متراژ در این دامنه قیمتی به وفور یافت می‌شود.

محله‌های خراسان، شمیران‌نو، یافت‌آباد، نظام‌آباد، سه‌راه آذری، خواجه‌نظام، نبرد، پاسدار گمنام، بروجردی، صد دستگاه، جشنواره، حکیمیه، نیکنام، استاد معین، وحیدیه، کن سولقان و... نقاطی هستند که قیمت آپارتمان نوساز تا حداکثر سه سال ساخت در آنها عمدتا بین مترمربعی ۲ تا ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و در نتیجه به سادگی می‌توان با بودجه ۲۰۰ میلیونی در این محله‌ها آپارتمان میان‌متراژ تملک کرد.
 

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های میان‌متراژ تا 200 میلیون تومان در تهران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها