کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فراخوان مشمولان فارغ التحصیلان دانشگاه ها در آبان ماه 96


کد خبر : ۴۲۲۴۱یکشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۲۰۲۹۶ بازدید

سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان ماه 96 هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان ماه 96 هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایران جیب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ یکم آبان ماه ۱۳۹۶ دریافت داشته اند، برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.

براساس این گزارش، کلیه مشمولان فوق،موظف هستند روز دوشنبه یکم آبان ماه ۹۶ در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند.

لازم به ذکر است؛ آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این اطلاعیه با اشاره به این مطلب که عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود، افزود : مشمولان می بایست برگ های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها