کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اتهام معاون احمدی‌نژاد مشخص شد


کد خبر : ۴۲۰۶۷سه شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۳۳۲۳۰۷ بازدید

وکیل مدافع حمید بقایی گفت: از نظر دادگاه هم رسیدگی دادسرا ایراداتی داشته و قرار شد جلسه تجدید شود و نماینده دادسرا در جلسه بعدی درباره این ایرادات توضیح دهند.

وکیل مدافع حمید بقایی گفت: از نظر دادگاه هم رسیدگی دادسرا ایراداتی داشته و قرار شد جلسه تجدید شود و نماینده دادسرا در جلسه بعدی درباره این ایرادات توضیح دهند.

حسینی وکیل مدافع حمید بقایی بعد از اتمام جلسه دادگاه موکلش در جمع خبرنگاران گفت: جلسه اول دادگاه برگزار شد، کیفرخواست توسط نماینده دادسرا قرائت شد.

وی افزود: از نظر ما کیفرخواست دارای ایرادات شکلی بود، روند رسیدگی دادسرا از نظر ما ایراداتی داشت که آنها را مطرح کردیم و دادگاه ایرادات را پذیرفت.

حسینی خاطرنشان کرد: از نظر دادگاه هم رسیدگی دادسرا ایراداتی داشته و قرار شد نماینده دادسرا در جلسه بعدی درباره این ایرادات توضیح دهند. احتمال می دهیم کیفرخواستی که صادر شده برای اصلاح به دادسرا برگردد و بعدا دوباره به دادگاه ارسال شود.

حسینی درباره موارد اتهامی مطرح شده در پرونده بقایی گفت: همان موارد قبلی مطرح شده است و مالی بوده و از نظر ما همه در حد تخلف است و هیچ کدام جرم نیست، ولی برای همه دفاع داریم، دفاعیات را بعد از اینکه کیفرخواست اصلاح شد به دادگاه ارایه می دهیم.

وکیل مدافع بقایی ادامه داد: موارد اتهامی درباره ۳۰۰ میلیون اختلاس است و مسائل امنیتی در آن وجود نداشته و فقط مسائل اقتصادی است.

حسینی در پاسخ به این سوال که کیفرخواست چند صفحه بود، اظهار کرد: قبلا آقای دولت آبادی گفته‌اند که کیفرخواست ۳۰ صفحه بوده و در حال حاضر نیز ۳۰ صفحه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دادگاه تجدید شد، جلسه بعدی یکشنبه - ۳۰ مهرماه - تعیین شده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها