کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین روش بازاریابی


کد خبر : ۴۲۰۶۰سه شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲:۴۳۷۶۹ بازدید

بازاریابی مطالعه و مدیریت تبادل روابط است. این فعالیت می تواند مجموعه ایی از تلاش ها و فرآیند ها برای ایجاد ارتباط و ارائه و تبادل ارزش (کالا یا خدمات) برای مشتریان، همکاران و جامعه ...

بازاریابی مطالعه و مدیریت تبادل روابط است. این فعالیت می تواند مجموعه ایی از تلاش ها و فرآیند ها برای ایجاد ارتباط و ارائه و تبادل ارزش (کالا یا خدمات) برای مشتریان، همکاران و جامعه را در بر گیرد. از سوی دیگر تکنولوژی نوعی از بازاریابی را به عنوان بازاریابی دیجیتال به ارمغان آورده است که با استفاده از تکنولوژی دیجیتال (بخصوصی اینترنت) این فرآیند را آسان، سریع و هدفمندتر کرده است.

بازاریابی دیجیتال به دلیل قدرت و فراگیر بودن رسانه های دیجیتال می تواند تبلیغات و نمایش محصولات را به عهده گیرد. پس از توسعه دستگاه های کامپیوتر خانگی امروز دستگاه های موبایل جمعیت کثیری را به فضای مجازی آورده است و فرصتی را برای بازاریابی هدفمند فراهم نموده است که بتوان با مشتریان بالقوه بهتر و سریع تر ارتباط برقرار کرد.

شرکت طراحی وب دارکوب نیز در این سال ها سعی کرده است تا برای کاربران و صاحبان کسب و کار ایرانی، فرصت های اقتصادی و پویایی بازاریابی دیجیتال را معرفی کند. رسانه دیجیتال یا بهتر است بگوییم بازاریابی دیجیتال با استفاده از استراتژی های مختلف می تواند این رونق و پویایی را در فضای کسب و کار فراهم کند. برای مثال: تبلیغات موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، بازاریابی ایمیلی، برنرهای تبلیغاتی دیجیتال یا انواع تبلیغات کلیکی این امکان را فراهم می کنند تا ارتباط بین صاحبان کالا و خدمات با مشتری بهتر، سریع تر و ارزان تر برقرار شود.

از میان این ابزار ها، سئو SEO یا بهینه سازی موتورهای جستجو نشان داده است نه تنها قدرت مندترین است بلکه خود را به عنوان به صرفه ترین نوع روش بازاریابی، تبدیل به جزئی جدایی ناپذیر از ارتباط با مشتری کرده است.

به عنوان هدیه می توانید مقاله آموزش سئو و بهینه سازی سایت به صورت رایگان را مطالعه نمایید.

سئو با استفاده و پیاده سازی اصولی در طراحی وب، و ارتباط یک وب سایت با سایر وب سایت ها، و استفاده از کلمات کلیدی کمک می کند تا یک وب سایت در فهرست موتورهای جستجو سریع تر وارده شده و رتبه بالاتری را بدست آورد. موتورهای جستجو با رتبه بندی وب سایت ها سعی می کنند مرتبط ترین و قوی ترین سایت را به کاربران در زمان جستجوی یک عبارت نمایش دهند.

حضور در جایگاهی بالا در نتایج موتورهای جستجو این فرصت گرانقدر را فراهم می کند که کاربران و مشتریان بیشتری با وب سایت، برند و کسب و کار شما در مدت کوتاهی آشنا شوند.

اهمیت سئو نسبت به سایر روش های بازاریابی یا تبلیغات این است که دائمی بوده و برای دیده شدن نیاز نیست که هر چند وقت یکبار به موتور جستجو یا یک وب سایت برای تبلیغ شدن پولی پرداخت کنید. به علاوه این روش تا حد زیادی دائمی است و می تواند با ترافیک طبیعی از سمت موتور جستجو، نشان دهنده ی اعتبار شما به عنوان یک سایت پر بازدید باشد.

شاید بدانید امروز بیشتر خریداران پیش از انجام هر نوع خرید چه حضوری چه مجازی ابتدا کالا یا خدمات مورد نظر خود را در موتورهای جستجو، سرچ یا جستجو می کنند و پس از انجام این جستجو است که شروع به مقایسه و تصمیم گیری برای خرید می کنند. شاید بتوان گفت موتورهای جستجو همانند مراکز خرید و پاساژ ها می مانند و جایگاه و رتبه شما در نتایج جستجو همانند محل مغازه ها در این پاساژ است، جای بهتر و در چشم بودن برابر است با دیده شدن بهتر و مشتری بیشتر.

دارکوب توانسته است با سابقه روشن در طراحی و سئو این فرصت را برای کسب و کار ها فراهم کند که در موتورهای جستجو بهتر و سریع تر دیده شوند. و همچنین وب سایت ها را از روش های سیاه سئو (زود بازده اما موقتی و خطرناک، بعلت جریمه موتورهای جستجو و رفتن در لیست سیاه آنها) حفاظت کند.

در آخر می توان گفت سئو جزیی جدایی ناپذیر از توسعه وب سایت و بازاریابی دیجیتال است که اگر در مرحله طراحی سایت آغاز شود و پس از آن نیز ادامه یابد فرصتی عظیم، پایدار و ارزان برای دیده شدن کسب و کار را فراهم می کند، که به سختی روش های دیگر بازاریابی می توانند با آن رقابت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت دپارتمان طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام پروژه های بهینه سازی وب سایت می توانید مقاله نحوه انجام سئو را مطالعه نمایید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها