کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید و واژگونی مینی‌بوس و خودروی لیفان در بزرگراه آیت الله سعیدی


کد خبر : ۴۲۰۴۶سه شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵:۰۹۷۴۲ بازدید

در حادثه برخورد مینی بوس و خودرو سواری در بزرگراه آیت اله سعیدی 12 نفر از سرنشینان مینی بوس دچار مصدومیت و روانه بیمارستان شدند.

در حادثه برخورد مینی بوس و خودرو سواری در بزرگراه آیت اله سعیدی 12 نفر از سرنشینان مینی بوس دچار مصدومیت و روانه بیمارستان شدند.

بعد از ظهر روز گذشته به دنبال اطلاع رسانی شهروندان درخصوص وقوع این تصادف رانندگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 13:18 دقیقه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 12 را به مسیرجنوب به شمال بزرگراه آیت الله سعیدی، روی پل آزادگان روانه کرد.

عبداله شهرودی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه مینی بوس که سرویس کارکنان آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بود، به علت نامعلومی به شدت با یک دستگاه خودروی سواری لیفان برخورد کرد که بر اثر آن مینی بوس با 12 سرنشین از مسیر اصلی خارج شد و پس از برخورد با گاردریل کنار بزرگراه، به یک طرف واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه تمامی 12 سرنشین مینی بوس که شامل 10 زن و دو مرد بودند مجروح شدند که همگی توسط شهروندان از خودرو بیرون آورده شدند.

شهرودی ادامه داد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه بلافاصله با ایمن سازی محل و جلوگیری از نشت بنزین و گازوییل، به ایمن سازی محل پرداختند.

وی تصریح کرد: امدادگران اورژانس پس از حضور در محل این تصادف، با چندین دستگاه آمبولانس همه مصدومین را به مراکز درمانی اطراف انتقال دادند.

این فرمانده آتش نشانی تاکید کرد که علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی پلیس راهور در حال بررسی است.

qwwjncimxkn8zqt3is4f.jpg

ymc0ln5c3j30gf07e3.jpg

qlxgt186sxngst7ecnsg.jpg

iv19gq8z6m1jj4dygv0t.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها