کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طوفان امشب از راه می رسد / متخصصان برقی ۶ استان راهی شمال می شوند


کد خبر : ۴۲۰۲۹دوشنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶:۴۲۱۴۳۴ بازدید

متخصصان برقی 6 استان در کنار شرکت های توزیع استانهای مازندران، گیلان و گلستان در حالت آماده باش کامل برای مقابله با تیعات طوفان امشب ...

متخصصان برقی 6 استان در کنار شرکت های توزیع استانهای مازندران، گیلان و گلستان در حالت آماده باش کامل برای مقابله با تیعات طوفان امشب شمال کشور قرار گرفتند.

 شرکت توانیر با توجه به احتمال وقوع وزش بادی با سرعت 120 کیلومتر در ساعت در سه استان شمالی کشور، به شرکت های توزیع برق 6 استان اعلام آماده باش داد.

«مسعود صادقی» مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر در این خصوص گفت: تاکنون علاوه بر شرکت های توزیع نیروی برق مازندران، غرب مازندران، گلستان و گیلان با 7 شرکت توزیع نیروی برق دیگر در استان های همجوار مناطق مذکور هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی افزود: اکنون هماهنگی های لازم برای اعزام اکیپ های عملیاتی از شرکت های توزیع نیروی برق تهران بزرگ، استان تهران، قزوین، اردبیل، سمنان، البرز و خراسان شمالی به استان های مازندران، گیلان و گلستان انجام شده است.

بر اساس این گزارش، روز گذشته سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای از وزش باد شدید در شمال کشور خبر داد. طبق این اطلاعیه، از اواخر وقت امروز (دوشنبه 24 مهر) با نفوذ جریانهای هوا در استانهای گیلان ، مازندران ، اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی و سه شنبه در شرق مازندران ، گلستان و شمال خراسان شمالی، رگبار، باران، گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود که انتظار می رود پیامد آن آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها در مناطق یاد شده باشد.

همچنین روز سه شنبه کاهش محسوس دما بین 6 تا 12 درجه در نوار شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

کارشناسان هواشناسی پیش‌بینی کرده‌اند سرعت باد عصر امروز و امشب در استانهای شمالی کشور به 80 تا 100 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

این وزش شدید باد که پیش‌بینی شده در استانهای مازندران و گیلان ادامه‌دار باشد، در نیمه‌شب سه‌شنبه به اوج خود خواهد رسید و حتی رسیدن شدت وزش باد به رقم کم‌سابقه 121 کیلومتر بر ساعت در مازندران پیش‌بینی شده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها