کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تغییرات شکل‌گرفته در بازار آهن‌آلات ساختمانی


کد خبر : ۴۱۹۶۴یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۴۶۱۸۴۳ بازدید

با توجه به بررسی نمودار قیمت ها و آمار های منتشر شده از وضعیت روز گذشته بازار آهن، می توان اعلام کرد که افزایش قیمت ها در روز گذشته ...
تغییرات شکل‌گرفته در بازار آهن‌آلات ساختمانیتغییرات شکل‌گرفته در بازار آهن‌آلات ساختمانی

آهن‌پرایس- با توجه به بررسی نمودار قیمت ها و آمار های منتشر شده از وضعیت روز گذشته بازار آهن، می توان اعلام کرد که افزایش قیمت ها در روز گذشته نیز با همان شدت روز های قبل ادامه داشت. بازار آهن در روز گذشته (شنبه 96/7/22) با شیب تند قیمت ها مواجه شد در حالیکه تعداد معاملات و خرید و فروش ها بسیار کم بود. وضعیت بازار آهن آلات در حال حاضر به گونه ای می باشد که مسئولان علاوه بر عدم توانایی خارج کردن بازار از رکود، توانایی مهار کردن افزایش قیمت ها و کنترل قیمت ها را نیز ندارند. 

با این وجود به نظر می رسد که به زودی شاهد کاهش قیمت ها در بازار باشیم؛ زیرا نرخ ارز و دلار نیز در حال کاهش می باشد و این یک موضوع کاملا خوشایندی برای بازار اهن و خریداران می باشد. البته لازم به ذکر است که منظور از کاهش قیمت ها، افت قیمت شدید و یا برگشت قیمت ها به چند ماه اخیر نیست؛ حتی اگر قیمت آهن در هر کیلو تا 10 تومان نیز کاهش یابد، می گوییم با کاهش قیمت ها در بازار مواجه هستیم.

قیمت قوطی و پروفیل در روز گذشته (شنبه 96/7/22) نسبت به روز پنج شنبه، بین 140 الی 180 تومان افزایش داشت و قیمت ها به 3150 تومان در هر کیلو رسیده است، این در حالی است که در یک ماه گذشته قیمت پروفیل در هر کیلو 2700 تومان بود. قیمت میلگرد های آجدار نیز 70 الی 80 تومان دیگر افزایش یافت و 2300 تومان ثبت شد.

قیمت تیرآهن نیز 5 الی 10 هزار تومان افزایش یافت که افزایش قیمت ها با افزایش تقاضا اصلا همراه نبود. قیمت نبشی 60 الی 90 تومان و قیمت ناودانی 60 الی 80 تومان افزایش یافت. قیمت ورق سیاه هم 10 الی 30 تومان افزایش یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها