کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دست پردیس در پوست گردو!


کد خبر : ۴۱۸۷۴جمعه، ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۵۱۱۱۳۵ بازدید

در حال حاضر 7600 واحد مسکن مهر پردیس آماده افتتاح است اما به دلیل آنچه کم کاری و عدم اتصال انشعابات توسط شرکتهای آب و برق اعلام شده ...
دست پردیس در پوست گردو!دست پردیس در پوست گردو!

ایسنا- در حال حاضر 7600 واحد مسکن مهر پردیس آماده افتتاح است اما به دلیل آنچه کم کاری و عدم اتصال انشعابات توسط شرکتهای آب و برق اعلام شده، عمران پردیس نمی‌تواند محوطه سازی کند و واحدها را تحویل دهد.

به دنبال 6 افتتاح پی در پی مسکن مهر که از اواخر سال گذشته در پردیس کلید خورد، تا کنون حدود ۲۱ هزار واحد مسکن مهر از مجموع ۸۵ هزار واحد افتتاح شده و به نوعی می‌توان گفت سرعت آماده سازی واحدهای مسکونی بالا رفته است اما دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و گاز به کندی خدمات ارایه می‌دهند و به همین دلیل آماده‌سازی و محوطه سازی معطل این دستگاه‌ها مانده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در این خصوص به ایسنا گفت: حدود ۷۶۰۰ واحد مسکن مهر پردیس آماده تحویل است. در فازهای ۸ و ۱۱ واحدهایی آماده شده اما در انتظار کمک دستگاه‌های خدمات رسان در اتصال انشعابات آب و فاضلاب هستیم. خصوصا در روزهای اخیر نصب علمک به مشکل تبدیل شده است و فکر نمی کردیم شرکت گاز این روزها دست ما را در پوست گردو بگذارد.

وی با بیان اینکه شبکه های اصلی آب، برق، گاز و مخازن اصلی را خودمان احداث می کنیم گفت: با این وجود نمی توانیم تا قبل از اینکه انشعابات وصل شود به بحث محوطه سازی و آماده سازی برویم. اگر این کار را انجام دهیم کندمان و هزینه های مجدد به پروژه ها تحمیل می شود. لذا انتظارمان این است با سرعتی که در ساخت و سازها در فازها و  زونهای مختلف پردیس ایجاد شده، دستگاههای خدمات رسان نیز خود را هماهنگ کنند.

مترو پردیس منتظر تامین اعتبار

غفوری همچنین درخصوص آخرین وضعیت مطالعاتی مترو پردیس گفت: بحث مطالعاتی مترو تهران ـ پردیس تقریبا رو به اتمام است و موضوع اتصال خطوط به شهر تهران نهایی شده است. صحبتهای خوبی با سازمان برنامه و بودجه کرده ایم. در حال حاضر مساله اصلی نحوه تامین اعتبار است. در حال گرفتن ردیف هستیم و شاید هم فاینانسر داخلی یا خارجی برای مترو پیدا کنیم تا در روند اجرای پروژه دچار وقفه نشویم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها