کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مهرآباد شلوغ‌ترین فرودگاه کشور معرفی شد


کد خبر : ۴۱۸۷۱جمعه، ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۵۸۱۲۳۲ بازدید

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه مهرآباد با 12.521 فروند هواپیما بیشترین نشست و برخاست را در شهریور به خود اختصاص داده و ...
مهرآباد شلوغ‌ترین فرودگاه کشور معرفی شدمهرآباد شلوغ‌ترین فرودگاه کشور معرفی شد

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه مهرآباد با 12.521 فروند هواپیما بیشترین نشست و برخاست را در شهریور به خود اختصاص داده و با جابه‎جایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر پرترافیک‎ترین فرودگاه کشور بوده است.

به گزارش ایران‌جیب از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه مشهد با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ فروند نشست و برخاست و اعزام و پذیرش بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار مسافر دومین فرودگاه پرترافیک کشور در این ماه بوده است.

همچنین فرودگاه امام خمینی(ره) نیز با بیش از ۶ هزار فروند نشست و برخاست هواپیما و پذیرش بیش از یک میلیون و ۴۶ هزار مسافر در جایگاه سومین فرودگاه کشور قرار گرفت و با ارسال و پذیرش نزدیک به ۱۹ میلیون کیلوگرم بار رتبه نخست فرودگاه ها را در این زمینه به خود اختصاص داد.

در شهریورماه سال جاری در مجموع ۵ میلیون و ۶۷۶ هزار مسافر داخلی و خارجی برای انجام سفرهای هوایی از فرودگاه های کشور استفاده کردند.

در این ماه در مجموع ۴ میلیون و ۱۷۶ هزار مسافر هوایی در مسیرهای داخلی جابجا شدند.

در شهریورماه ۹۶ شاهد رشد ۵ درصدی نشست و برخاست هواپیما با انجام ۴۲ هزار و ۶۴۸ پرواز، رشد ۱۲ درصدی ارسال و پذیرش بار و پست با جابه‎ جایی حدود ۶۱ میلیون کیلوگرم و رشد ۴ درصدی اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت بودیم.

سهم پروازهای خارجی شهریورماه در فرودگاه‎های بین‎المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه‎ها نیز، نشست و برخاست بیش از ۹ هزار و ۱۰۰ فروند هواپیما بود که طی آن نزدیک به یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر و بیش از ۲۷ میلیون کیلوگرم بار جابجا شدند.

در این بخش هم فرودگاه امام خمینی (ره) با نشست و برخاست نزدیک به ۶ هزار فروند هواپیما، اعزام و پذیرش نزدیک به یک میلیون مسافر و ارسال و پذیرش نزدیک به ۱۸ میلیون کیلوگرم بار، در رتبه نخست قرار گرفت و پس از آن فرودگاه های مشهد، اصفهان در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا ، هم اکنون بیش از ۵۴ فرودگاه کشور زیر نظر شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اداره می شود و سرمایه گذاری در این بخش مورد توجه جدی دولت قرار گرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها