کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مجوز ورود هیوندای I40 به ایران صادر شد


کد خبر : ۴۱۸۲دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳:۵۵۱۱۵۱۳ بازدید

چند سالی است که شرکت کره ای هیوندا با محصولات مختلف خود نه تنها وارد بازار ایران شده بلکه سهم زیادی از بازار خودروهای خارجی را نیز در اختیار گرفته است .

استقبال از خودروهای این کمپانی کره ای در ایران موجب آن شد تا این شرکت مدل های مختلفی را وارد ایران کند.مدل I40 این کمپانی از آخرین مدل هایی است که در واپسین روزهای سال 92 زمزمه هایی مبنی بر واردات آن به ایران شنیده شد. این مدل پس از موفقیت مدل های I20 و I30 وارد ایران می شود.

bav6rvb8w0pw1cb61kzw.jpeg
 

هیوندا آی 40 دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 2000 سی سی است. این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و دارای جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک (تیپ ترونیک ) است. سیستم پدال شیفت این خودرو امکان تعویض دهنده از روی فرمان را نیز به راننده می دهد.

از دیگر امکانات این خودرو نسبتا لوکس کره ای می توان به آينه الكترو كرماتيك به همراه نمايشگر دوربين عقب، کنترل صوتی بر روی فرمان، استارت دکمه ای، 9 کیسه هوا، سیستم تهویه مرکزی، گرمکن صندلی ها، نمایشگر داخلی، سیستم ضد یخ برف پاک کن ها، گرمکن فرمان، کروز کنترل، چراغ های جلو مجهز به ال ای دی و سیستم کمکی پارک برای جلو و عقب خودرو اشاره کرد.

lay4jf4j46i2ze28nw.jpg
اگرچه تجهیزات و امکانات این خودرو را در دسته خودروهای نسبتا لوکس قرار داده است اما قیمت و مقایسه آن با برخی محصولات مشابه شرکت های دیگر و حتی خود این شرکت قدری خرید آن را قابل تامل تر می کند.

در حال حاضر نماینده رسمی کمپانی هیوندا در ایران قیمت این خودرو را برای تیپ معمولی 156 میلیون تومان و برای تیپ اس دبلیو، 163 میلیون تومان تعیین کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها