کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان


کد خبر : ۴۱۸۱دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰:۱۲۶۵۱۸ بازدید

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تحت پوشش این سازمان از تاریخ 20 فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: با افزایش 25 درصدی حقوق، حداقل مستمری ...

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان تحت پوشش این سازمان از تاریخ 20 فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: با افزایش 25 درصدی حقوق، حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی 608 هزار تومان می شود.

محمدحسن زدا با بیان این مطلب افزود: سازمان تأمین اجتماعی متعهد است که میزان افزایش های اعمال شده در مقرری بازنشستگان و مستمری‌بگیران را تا پایان فروردین سال‌جاری پرداخت کند و در این خصوص اعتبار مورد نیاز نیز تامین شده است و مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تا پایان فروردین ماه پرداخت می‌شود، گفت: در فواصل 20 تا 30 فروردین ماه مابه التفاوت 25 درصدی افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی به آنان پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: لیست حقوق فروردین‌ماه مستمری‌بگیران در ابتدای اسفند به بانک‌های عامل ارائه می‌شود اما شورای عالی کار در آخرین روزهای اسفندماه حداقل حقوق سال 93  را اعلام می‌کند که بر این اساس حقوق مستمری‌بگیران براساس سال 92 پراخت می شود.

این درحالی است که روز گذشته مدیرکانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان تهران از عدم پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان انتقاد و عنوان کرده بود براساس اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قرار بود افزایش حقوق 25 درصدی بازنشستگان تامین اجتماعی از 5 فروردین پرداخت شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی افزود: پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه در چند دهه اخیر بی‌سابقه بوده و سازمان در سال جاری توانسته این موضوع را عملی و موجبات رضایت مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی را فراهم کنیم.

به گفته زدا ، افزایش مستمری بازنشستگان 25 درصد و سایر سطوح دستمزدی 20 درصد محاسبه و اعمال می شود.

وی همچنین در مورد افزایش حق مسکن و اولاد مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز گفت: سایر مواردی که در حقوق افراد تحت پوشش تامین اجتماعی افزایش پیدا کرده مانند حق مسکن ، اولاد و ... نیز محاسبه و بزودی زمان پرداخت آن اعلام خواهد شد اما فعلا در حقوق فروردین ماه این افراد فقط افزایش 25 و 20 درصدی اعمال خواهد شد.این مقام مسئول در تامین اجتماعی تاکید کرد: در سال جاری با افزایش درنظر گرفته شده حداقل حقوق بازنشستگان 608 هزار تومان خواهد بود این درحالی است که سال گذشته 490 هزار تومان حداقل حقوق این افراد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها