کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سخنگوی دولت: دلار 5 هزار تومانی را قبول نداریم


کد خبر : ۴۱۷۷۶سه شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱:۴۹۱۰۲۹۱ بازدید

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درخصوص نواسانات بازار ارز و اینکه دولت حامی افزایش قیمت دلار در کشور است گفت: سیاست دولت این ...

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درخصوص نواسانات بازار ارز و اینکه دولت حامی افزایش قیمت دلار در کشور است گفت: سیاست دولت این نیست که پول ملی تضعیف شود، با کاهش ارزش ریال در برابر دلار بصورت غیرمنطقی مخالفیم و‌ سیاست دولت مدریرت نرخ ارز شناور است.

محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران گفت: دولت از تضعیف پول ملی متضرر می‌شود، دولت سیاست مهار تورم را در پیش دارد و اینکه گفته شود دولت به دنبال افزایش نرخ ارز است را تهمت به دولت می‌دانیم، حرف‌های تشنج‌آفرین آخر هفته ترامپ را نباید به بازارهای ارز و طلا در داخل بکشانیم؛ ما کشور با ثباتی هستیم و‌ دولت با قدرت در برابر نوسانات ارز عمل خواهد کرد و مردم هم باید به دولت در این زمینه کمک کنند؛ حتی مردم می‌توانند در این ایام به جای اینکه ارز بگیرند ارز‌های خود را عرضه کنند.

سخنگوی‌دولت بر همین اساس خاطرنشان کرد: حتی از کسانی که با دولت زاویه انتقادی دارند، تفاضا می‌کنیم در این زمینه با دولت همکاری و‌ هماهنگی داشته باشند تا کشور را از نوسانات حفظ کنیم.

نوبخت در پاسخ به اینکه گفته می‌شود دولت معتقد است نرخ واقعی دلار 5 هزار تومان است و تصمیم دارد قیمت ارز به این نرخ نزدیک کند، گفت: خیر ما دلار را با این قیمت قبول نداریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها