کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وضعیت قیمت آهن‌آلات ساختمانی در بازار تهران


کد خبر : ۴۱۶۹۷دوشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۳۰۱۳۱۸ بازدید

قیمت تیرآهن های متفرقه حدود 2 الی 5 هزار تومان نسبت به قیمت های اعلامی روز شنبه، افزایش داشت. این موضوع در حالی بود که قیمت تیرآهن ...

آهن‌پرایس- قیمت تیرآهن های متفرقه حدود 2 الی 5 هزار تومان نسبت به قیمت های اعلامی روز شنبه، افزایش داشت. این موضوع در حالی بود که قیمت تیرآهن های ذوب آهن اصفهان، ثابت و بدون تغییر اعلام شد. لازم است در کنار قیمت تیرآهن، اشاره ای نیز به بازار میلگرد داشته باشیم. اکثر کارخانه های تولید کننده میلگرد، قیمت های خود را ثابت اعلام کردند و تنها کارخانه هیربد و کویرکاشان کاهش قیمت داشتند. قیمت قوطی و پروفیل نیز ثابت بود و تنها کارخانه جهان پروفیل، افزایش قیمت 20 تومانی داشت.

با توجه به تغیرات قیمت تیرآهن و میلگرد، قیمت نبشی و ناودانی ثابت بود. لازم به ذکر است که فقط شاهد افزایش قیمت 20 تومانی نبشی ظهوریان بودیم. با توجه به مطالب فوق، گفتنی است که قیمت ورق سیاه روندی نزولی داشت. در روز گذشته (یکشنبه 96/7/16) شاهد روند کاهشی قیمت ها در بازار ورق سیاه بودیم. قیمت ورق های سیاه حدود 10 الی 15 نسبت به روز گذشته (شنبه) کاهش قیمت داشت. 

در حال حاضر شرایط در بازار آهن به نحوی است که همگان می دانند با رکود مواجه هستیم. با توجه به رکودی که در بازار آهن وجود دارد، قیمت ها نیز هر روز یا کمی افزایش می یابد و یا ثابت می ماند. به نظر می رسد مادامی که قیمت ها تا حد چشم گیری کاهش نیابند، همچنان شاهد رکود در بازار آهن باشیم. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، هزینه های تمام شده برای تولید کنندگان آهن آلات می باشد. هزینه هایی که برای تولید آهن آلات صرف شده و یا بهای مواد اولیه آنها، بالا بوده و در صورتی که صاحبان بار یا کارخانه داران قصد کاهش قیمت را داشته باشند، یعنی به سرمایه و سود خود ضربه محکی را وارد کرده اند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها