کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ظریف: ایران پاسخ درخوری به ترامپ خواهد داد


کد خبر : ۴۱۶۸۳یکشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱:۵۷۵۷۸ بازدید

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران سیاست خود در منطقه را مستقل از لفاظی های دیگران دنبال می‌کند.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران سیاست خود در منطقه را مستقل از لفاظی های دیگران دنبال می‌کند.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان عصر امروز در حاشیه همایش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و هشت سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد در چند روز آینده رئیس‌جمهور آمریکا سیاست راهبردی خود درباره ایران و برجام را اعلام می‌کند، نظر و موضع ایران در این ارتباط چیست؟ اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران سیاست خود در منطقه را مستقل از لفاظی های دیگران دنبال می‌کند و البته در زمان مناسب بعد از اینکه ترامپ مطالب خود را مطرح کرد که تقریبا مشخص است چه چیزی خواهد بود، ایران پاسخی درخور به آن خواهد داد.

وی افزود: واقعیت این است که منطقه ما مدت‌هاست که از سیاست‌های غلط ایالات متحده رنج می‌برد و ایران استوانه ثبات و مقابله با تروریست و تکفیری هاست. ایران سیاست خود را در این چارچوب ادامه می‌دهد و برای بقیه کشورهای دنیا هم به مرور واقعیت‌های منطقه در حال روشن شدن است.

وزیر امورخارجه ادامه داد: ترامپ و دوستان‌شان که به دنبال فروش تسلیحات بیشتر به منطقه هستند، در همین چارچوب برخی سیاست‌ها را دنبال کرده‌اند که این موضوع جز ضرر و زیان برای خودشان، ایالات متحده آمریکا و منطقه چیزی به همراه نداشته است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها