کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جوجه یکروزه 1200 تومان ارزان شد


کد خبر : ۴۱۵۰۳چهارشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۶۲۸۵۹ بازدید

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه جوجه یکروزه 1200 تومان ارزان شده، گفت: با توجه به کاهش شدید قیمت مرغ و جلوگیری از ...
قیمت جوجه یکروزه 1200 تومان ارزان شدقیمت جوجه یکروزه 1200 تومان ارزان شد

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه جوجه یکروزه 1200 تومان ارزان شده، گفت: با توجه به کاهش شدید قیمت مرغ و جلوگیری از زیان تولیدکنندگان، باید افزایش صادرات را در دستورقرار دهیم.

محمد یوسفی در گفتگو با مهر درباره دلایل کاهش قیمت مرغ در بازار عنوان کرد: تولید زیاد، دلیل این مساله است؛ ضمن اینکه جوجه نیز  ١٢٠٠ تومان ارزان شده و در حال حاضر، میانگین قیمت آن ١٥٠٠تومان است.

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام در حال حاضر، شروع به خرید مرغ مازاد مرغداران کرده است، افزود: تاثیر این خرید بر بازار، طی هفته های آینده  مشخص خواهد شد.

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی تصریح کرد: باید افزایش صادرات را در دستور کار خود قرار دهیم؛ شاید بتوانیم در بازارهای جهانی رقابت کرده و موفقیتی به دست آوریم.

یوسفی با اشاره به اینکه هم اکنون مقداری صادرات به عراق و افغانستان داریم، گفت: ما اگر بتوانیم فقط بازار عراق را در اختیار بگیریم و نیازش را تامین کنیم، مشکل مرغ مازادمان حل می شود.

وی ادامه داد: دولت آنچنان که باید از صنعت حمایت نمی کند تا بتوانیم در بازارهای جهانی رقابت کنیم.

یوسفی گفت: هم اکنون قیمت مرغ زنده ٤٢٠٠ تومان، قیمت مرغ آماده طبخ در  غرفه های میادین میوه و تره بار سطح شهر، بین ٦٠٠٠ تا ٦٤٥٠ تومان و در میدان بهمن حدود ٦٢٠٠ تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها