کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سوزاندن جوان 19 ساله مهابادی در آتش/ گرفتن فیلم و عکس سلفی با جسد مقتول


کد خبر : ۴۱۴۶۰سه شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۴۷۲۹۹۵ بازدید

4 جوان مهابادی در استان آذربایجان غربی که برای گردش به بیرون شهر رفته بودند پس از درگیری با مقتول ،وی را باساطور ناکار کرده و سپس زنده زنده ...

4 جوان مهابادی در استان آذربایجان غربی که برای گردش به بیرون شهر رفته بودند پس از درگیری با مقتول ،وی را باساطور ناکار کرده و سپس زنده زنده به آتش کشیدند.دونفر از عاملان حادثه هنوز به سن قانونی نرسید‌ه‌اند.

مقتول با هویت صادق برمکی  با عاملان حادثه  که از دوستان صمیمی‌اش  بودند  شب 31شهریور ماه  با خودروی به بیرون شهر می رود

به گفته یک منبع آگاه که نخواست نامش شود آنها با یک پراید که مربوط به یکی از عاملان این حادثه است به روستای کهریزه در نزدیکی مهاباد می روند و در آنجا به دلایلی با هم درگیر شده ویکی از دوستان صادق، با ساطور ضربه ای به سر مقتول زده و او را زخمی می کند سپس ۳ نفر آنها به بدترین شکل ممکن با او درگیر شده  و ضربات متعدد ساطور و چاقو را به مقتول وارد می کند و  سپس او را در کنار جاده رها کرده و به شهر بر می‌گردند.

فردای آن روز صبح دوباره بر سر جسد نیمه جان صادق که دانشجوی حسابداری بود حاضر شده و در حالی‌که هنوز زنده بوده و نفس‌های آخر خود را می کشید با ریختن بنزین جسد نیمه زنده او را به آتش کشیده وسپس  از این اقدام خود فیلم گرفته و اقدام به گرفتن سلفی با جسد در حال آتش می کنند.

چگونگی دستگیری عاملان حادثه

روز بعد حادثه چوپانی در مسیر روزانه خود با جسمی سوخته برخورد می کند. زمانی‌که نزدیک‌تر می شود متوجه می شود جسد یک انسان است که به صورت کامل سوخته است. بنابراین بلافاصله پلیس را در جریان حادثه گذاشته و در این زمینه پرونده ای در پلیس آگاهی مهاباد باز می‌شود.

 از طرف دیگر زمانی که خانواده مقتول از عدم بازگشت او به خانه نگران و سراسیمه هستند به پلیس مراجعه کرده و موضوع را مطرح می کنند. پلیس آگاهی مهاباد نیز با پیگیری سرنخ‌های موجود کمتر از ۲۴ ساعت قاتلان را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی می دهد.

پس از دستگیری پلیس با بازیابی حافظه تلفن همراه قاتلان که از حادثه فیلمبرداری کرده بودند فیلم کامل و تصاویر حادثه بدست می آید.

 به گفته راوی دو نفر از عاملان این حادثه هنوز به سن قانونی نرسیده و کمتر از 18سال سن دارند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها