کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فعالیت گمرک تمرچین پیرانشهر به صورت عادی ادامه دارد


کد خبر : ۴۱۴۵۴سه شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵:۵۷۲۳۲ بازدید

گمرک ایران در واکنش به خبر تعطیلی گمرک تمرچین پیرانشهر اعلام کرد : تشریفات گمرکی تمامی کالاهای ورودی و خروجی و مسافران به ...

گمرک ایران در واکنش به خبر تعطیلی گمرک تمرچین پیرانشهر اعلام کرد :  تشریفات گمرکی تمامی کالاهای ورودی و خروجی و مسافران به استثناء محموله های سوختی به صورت عادی در این گمرک انجام‌ می شود .

در این توضیحات آمده است : نامه منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها مربوط به روز همه پرسی اقلیم کردستان عراق بوده و این محدودیت ها نیز صرفا در همان زمان و از طرف دولت عراق صورت گرفته بود .

بر اساس مکاتبات ناظر گمرکات استان آذربایجان غربی با مدیر کل  حوزه ریاست گمرک ایران که کاملا در مکاتبات صورت گرفته مشخص است ؛ در تاریخ ۴ مهرماه سالجاری اعلام می شود که فعالیت ها در این گمرک محدود شده و در نامه بعدی که به تاریخ ۶ مهرماه است آغاز فعالیت مجدد تشریفات گمرکی پس از پایان همه پرسی و رفع محدودیت ها از سوی دولت مرکزی عراق اعلام شده است .

گمرک ایران در این توضیحات تاکید کرده است : اعمال محدودیت در ورود و خروج فرآورده های سوختی و مشتقات نفتی نیز از سوی دولت مرکزی عراق و بنا به درخواست طرف عراقی صورت گرفته است و ارتباطی به طرف ایرانی ندارد .



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها