کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییات واژگونی پژو 206 در پاسداران + تصاویر


کد خبر : ۴۱۴۳۵دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷:۴۱۱۶۴۸ بازدید

رعایت نکردن اصول ایمنی در حین رانندگی، واژگون شدن یک دستگاه خودرو سواری در پاسداران را در پی داشت.

با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه 61 را ساعت 1:59 بامداد امروز به پاسداران، خیابان موحد دانش، خیابان شهید لواسانی اعزام کرد.

مجتبی میرزایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در حین حرکت در خیابان به علت نامشخصی کاملا واژگون شده و در وسط خیابان قرار گرفته بود.

وی در ادامه گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو سواری را قطع کرده و پس از رفع نشتی بنزین، به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: در این حادثه راننده جوان خودرو سواری که یک مرد 32 ساله بود دچار مصدومیت شده و پیش از رسیدن آتش نشانان خود را به خارج از اتاقک وسیله نقلیه رسانده بود که نیروهای آتش نشانی وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

میرزایی در پایان گفت: آتش نشانان پس از بازگرداندن خودرو سواری به حالت اولیه و انتقال این وسیله نقلیه به حاشیه امن خیابان با کمک جرثقیل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

6lqows8580hnik5998wg.jpg

2lya8uimhmnq6u19z9nt.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها