کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت میلگرد و تیرآهن در بازار افزایش یافت!


کد خبر : ۴۱۲۴۰سه شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۲۱۳۴۰۳ بازدید

وضعیت بازار آهن در روز گذشته، می تواند وضعیتی نگران کننده ای را برای بازار آهن امروز یا چند روز آتی رقم بزند. دلیل این ادعا افزایش قیمت میلگرد ...

آهن‌پرایس- وضعیت بازار آهن در روز گذشته، می‌تواند وضعیتی نگران کننده‌ای را برای بازار آهن امروز یا چند روز آتی رقم بزند. دلیل این ادعا افزایش قیمت میلگرد و تیرآهن در روز گذشته می باشد. هرچند که قیمت تیرآهن ذوبی در بنگاه تهران و اصفهان ثابت بوده، ولی شاهد افزایش قیمت تیرآهن های متفرقه (آریان فولاد - تبریز - فولاد یزد - کرمانشاه - ماهان - اشتهارد - کره و ترک) در بازار بودیم.  قیمت تیرآهن‌های متفرقه در روز گذشته حدود 2 الی 5 هزار تومان افزایش داشت.

در ادامه قیمت‌های اعلامی تیرآهن، قیمت میلگرد های آجدار نیز افزایش یافت. کارخانه هایی نظیر: ظفربناب - آناهیتا گیلان - کویر کاشان - آریان فولاد و قزوین، قیمت های خود را با 10 الی 25 تومان افزایش قیمت اعلام کردند. هرچند که افزایش قیمت‌های روز گذشته مربوط به کارخانه‌های متفرقه‌ای بود ولی می تواند زمینه ساز افزایش قیمت سایر محصولات و یا کارخانه‌های دیگری نیز باشد. 

با وجود تمام این تفاسیر، بازار نبشی و ناودانی و پروفیل در روز گذشته کاهشی بود و قیمت ها با 10 الی 20 تومان کاهش اعلام شدند. همچنین گفتنی است که قیمت ورق سیاه نیز حدود 5 الی 15 تومان کاهش داشت. لازم به ذکر است که با وجود کاهش قیمت ها در بازار، همچنان تعداد معاملات بسیار کم است و میزان تقاضا و خرید مردم نیز کاهش چشم گیری یافته است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها