کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قتل هولناک یک زوج جوان توسط برادر عروس!


کد خبر : ۴۱۲۳۵سه شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۴۲۱۴۲۳ بازدید

کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که تحقیقات میدانی خود را با راهنمایی های مقام قضایی درباره قتل هولناک عروس و داماد جوان در مشهد آغاز کرده بودند، تنها یک ساعت بعد موفق به افشای راز این جنایت شدند.

ساعت هفت صبح روز گذشته، جوان 24 ساله ای به نام سعید که در منطقه آرامگاه فردوسی سکونت دارد، سوار بر خودرو به سوی پمپ بنزینی در بولوار شاهنامه حرکت کرد. از آن جا که جایگاه مذکور فقط یک پمپ سوخت گیری دارد، او به صورت دنده عقب وارد جایگاه سوخت شد و باک خودرواش را پر کرد. این جوان که قصد داشت خواهر و تازه دامادشان را به شهرستان ببرد بلافاصله عازم منزل ویلایی نقلی شان در اطراف آرامگاه فردوسی شد اما وقتی از حیاط حدود دو متری عبور کرد و در پذیرایی را گشود، ناگهان صحنه دلخراشی را مقابل خود دید. عروس و داماد جوان در رختخواب به قتل رسیده بودند و پتوی خون آلود روی اجساد خونین آن ها قرار داشت. سعید با  مشاهده این وضعیت، جیغ بلندی کشید و هراسان به بیرون از حیاط دوید. او با مشت در منازل همسایگان را می کوبید و فریاد می زد: کشتند!!، کشتند!! اهالی محل که با فریادهای دلخراش جوان 24 ساله در آن ساعت صبح از منازل شان بیرون آمده بودند،  او را دعوت به آرامش کردند اما  دیدن این صحنه هولناک برای اهالی محل هم حیرت انگیز بود و هرکس درباره چگونگی ماجرای قتل عروس و داماد جوان نظر متفاوتی داشت. لحظاتی بعد نیروهای کلانتری فردوسی وارد محل جنایت شدند و با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. قاضی کاظم میرزایی در حالی که رسیدگی به یکی از پرونده های جنایی را پشت میز شعبه 211 دادسرای عمومی وانقلاب آغاز کرده بود، دستورات تلفنی را برای حفاظت کامل از محل جنایت صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات مقدماتی در این باره ادامه یافت. هنوز عقربه های ساعت از هشت صبح عبور نکرده بود که مقام قضایی به همراه گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم، عازم محل وقوع قتل، روبه روی یک دبیرستان دخترانه شدند تا راز گشایی از این جنایت هولناک را آغاز کنند.
پاره بودن بخش هایی از پتوی خون آلود نشان می داد که عامل یا عاملان جنایت، ضرباتی را با شیء نوک تیز و برنده مانند چاقو به بدن عروس و داماد وارد کرده اند. از سوی دیگر نیز شکستگی جمجمه و صورت های خون آلود قربانیان این حادثه بیانگر آن بود که آنان در خواب به قتل رسیده اند و نتوانسته اند از خود دفاع کنند چرا که هیچ گونه آثار دفاعی روی پیکر مقتولان وجود نداشت اما چماق خون آلودی که در کنار اجساد قرار داشت، اولین سرنخ مهمی بود که توجه مقام قضایی و کارآگاهان را به خود جلب کرد و این گونه تحقیقات قضایی و پلیسی درباره این جنایت وحشتناک با شیوه های نوین علمی و تخصصی وارد مرحله جدیدی شد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح چگونگی افشای راز قتل عروس و داماد جوان در گفت وگویی اختصاصی گفت: بررسی های مقدماتی کارآگاهان که با راهنمایی های قاضی میرزایی در محل وقوع جنایت صورت گرفت، نشان داد که پدر سعید زن دیگری هم دارد و به این خاطر او و مادرش در این منزل زندگی می کنند. سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» افزود: «سعید» که چهره ای غمگین داشت، در اظهاراتش مقابل قاضی ویژه قتل عمد گفت: مادرم طبق معمول صبح زود به محل کارش رفت. خواهرم و شوهرش نیز که حدود سه ماه قبل با هم ازدواج کرده بودند مهمان ما بودند و می خواستند امروز صبح (دوشنبه) به شهرستان بروند. به همین دلیل من زودتر از خواب بیدار شدم، کتری را روی اجاق گاز گذاشتم و برای سوخت گیری خودرو رفتم اما وقتی به منزل بازگشتم با صحنه ای دردناک و باورنکردنی روبه رو شدم و ماجرای قتل خواهر و دامادمان را به همسایگان خبر دادم! اما در این باره به همسر سابق او مظنون هستیم.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با ارشادات قضایی و به طور پنهانی با  نشان دادن چماق خون آلود به مادر «سعید» دریافتند که عامل یا  عاملان جنایت، از چماقی که در منزل بوده، برای ارتکاب قتل استفاده کرده اند، بنابراین احتمال وقوع جنایت خانوادگی قوت گرفت و بدین ترتیب قاضی میرزایی دستور بازداشت «سعید» را صادر کرد و او را برای انجام بازجویی های علمی و تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی قرار داد. از سوی دیگر نیز تحقیقات غیرمحسوس کارآگاهان نشان می داد که همسر سابق مقتوله از مرداد گذشته در کمپ ترک اعتیاد به سر می برد! «سرهنگ رزمخواه» افزود: این جوان 24 ساله در مراحل ابتدایی بازجویی همچنان بر اظهارات قبلی خود پافشاری می کردتا این که کارآگاهان با بررسی وضعیت خانوادگی آنان به برخی مسائل خاص و اختلافات خانوادگی بین او و خواهرش پی بردند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این متهم وقتی ناباورانه داستان های زندگی خواهرش را از زبان کارآگاهان شنید، ناگهان سکوت خود را شکست و در حالی که راز این جنایت هولناک را فاش می کرد گفت: خواهرم بعد از مدت بسیار کوتاهی که از ازدواجش می گذشت، از همسرش جدا شد و سپس توسط مرد معتادی اغفال شد و به عقد موقت او درآمد. این درحالی بود که ما از این موضوع به شدت ناراضی بودیم تا این که خواهرم از آن مرد معتاد نیز طلاق گرفت و با «بهرام» جوان 20 ساله به صورت غیررسمی ازدواج کرد تا بعد ازدواجشان را به ثبت برسانند.
سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» تاکید کرد: این جوان در ادامه اعترافاتش گفت دیگر از رفتارهای خواهرم به ستوه آمده بودم ولی نمی خواستم در همان روزهای آغازین آشنایی اش با بهرام کاری انجام بدهم به همین دلیل منتظر ماندم تا زمان بگذرد که کسی به من مشکوک نشود. آن ها از حدود 20 روز قبل مهمان ما بودند و قرار بود روز دوشنبه به شهرستان بروند. من هم فرصت را مغتنم شمردم و پس از آن که مادرم به محل کارش رفت چماقی را که داخل منزل بود برداشتم و ضرباتی به سر آن ها زدم اما  دیدم بهرام هنوز تکان می خورد که در این هنگام با چاقو ضرباتی را از روی پتو به پیکر آنان وارد آوردم و برای صحنه سازی و این که شاهدی داشته باشم به پمپ بنزین رفتم تا همه چیز طبیعی جلوه کند ولی ... رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: با  اعترافات صریح متهم که در حضور قاضی میرزایی انجام شد، وی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان قرار گرفت و گروه ویژه ای از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) همچنان در حال تکمیل تحقیقات هستند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها