کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برچسب، پوستر و گل‌مالی کردن خودروها ممنوع + میزان جریمه


کد خبر : ۴۱۲۳۱سه شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۰۶۴۷۸۷ بازدید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شیشه نویسی و الصاق هرگونه برچسب و پوستر بر روی خودروها که خلاف ...
برچسب، پوستر و گل‌مالی کردن خودروها ممنوع + میزان جریمهبرچسب، پوستر و گل‌مالی کردن خودروها ممنوع + میزان جریمه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: شیشه نویسی و الصاق هرگونه برچسب و پوستر بر روی خودروها که خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می باشد ممنوع است و جریمه دارد.

سرهنگ رمضان آفریدون افزود: اگر ماموران راهنمایی و رانندگی، چنین خودروهایی را در سطح خیابان های شهر مشاهده کنند رانندگان متخلف را متوقف و نسبت به اعمال قانون اقدام خواهند کرد.

وی میزان جریمه شیشه نویسی و الصاق برچسب و پوستر را 300 هزار ریال، گل مالی کردن را 500 هزار ریال و پوشاندن پلاک خودروها را نیز 600 هزار ریال اعلام و اظهار کرد: اگر راننده ای بطور عمد پلاک خودرو را مخدوش کرده و بپوشاند در صورت رویت، خودرو متوقف و به پارکینگ منتقل می شود و فرد خاطی نیز علاوه بر جریمه و توقیف خودرو در پارکینگ پلیس، با توجه به رای و نظر قاضی پرونده به 6 تا یک سال حبس نیز محکوم خواهد شد.

آفریدون افزود: برابر آئین نامه راهنمایی و رانندگی، خودروها حق ورود به دستجات و عزاداری ها را ندارند و امسال طبق دستور، پلیس از ورود خودروها به چنین محل هایی که برای مردم عزادار خطرآفرین است جلوگیری خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان به رانندگان توصیه کرد در این ماه بسیار عزیز که عموم مردم به منظور عزاداری به کوچه ها و خیابانها می آیند و اغلب نیز به صورت گروهی حرکت می کنند، توجه جدی داشته باشند چراکه ممکن است با کوچکترین کم دقتی و بی توجهی، حادثه ای تلخ و ناخوشایند رقم بخورد.

آفریدون از عموم مردم خواست برای رفتن به عزاداری ها از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند و اگر مقدور باشد به صورت پیاده عزیمت کنند چراکه نبود پارکینگ کافی در سطح شهر برای خودروها و پارک کردن در داخل کوچه ها و مقابل منازل، مزاحمت هایی را برای ساکنین و خودروهای عبوری ایجاد می کند که این خوب نیست.

وی از رانندگان خواست با ماموران راهنمایی و رانندگی که مجری قانون و مقررات هستند همکاری لازم را داشته باشند و در این روزها که همه مردم عزادار و سیاه پوش هستند رعایت حال آنان ( مردم و ماموران) را بیشتر از روزهای عادی بکنند.

آفریدون، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در این روزها سیاه پوش هستند بنابر این رانندگان به نقطه مقابل توجه جدی داشته باشند و با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی ادامه داد: مردم عزادار نیز به خاطر اینکه در این روزها لباس سیاه بر تن دارند از جاهایی که روشنایی کافی وجود دارد آمد و شد کنند و نسبت به عبور از گذرگاه های پیاده و پل های ویژه عابرین، بی تفاوت نباشند و اگر در محل های تاریک در حال تردد هستند با استفاده از نور گوشی های تلفن همراه به رانندگان علامت دهند تا آنها متوجه حضور آنان در کوچه و خیابان باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها