کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودرو سواری پژو 206 بر گاردریل بزرگراه سوار شد + تصاویر


کد خبر : ۴۱۲۳۰سه شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۳۴۸۶۲ بازدید

برخورد شدید خودرو سواری پژو 206 با گاردریل وسط بزرگراه، قرار گرفتن این خودرو به صورت نیمه واژگون بر روی گاردریل را به دنبال داشت.

برخورد شدید خودرو سواری پژو 206 با گاردریل وسط بزرگراه، قرار گرفتن این خودرو به صورت نیمه واژگون بر روی گاردریل را به دنبال داشت.

وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه رانندگی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 54 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 15 روز گذشته به بزرگراه شهید بابایی(مسیر شرق به غرب)، نرسیده به پل نیروی زمینی اعزام شدند.

محمدرضا رستگار فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی در این خصوص گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 مشاهده شد که پس از برخورد شدید با گاردریل وسط بزرگراه، به صورت نیمه واژگون بر روی گاردریل قرار گرفته بود.

وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان برق خودرو سواری، علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند و با کمک جرثقیل این وسیله نقلیه را به سطح بزرگراه منتقل کردند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه به راننده این وسیله نقلیه آسیبی نرسید و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

6ejxxlqfv9hugimszdn.jpg

dbrpuyzx78vo7kzmz12c.jpg

hy954b669ghoz7udd27o.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها